הפועל ת"א שוקלת לצרף חלוץ ישראלי, אין הצעות על דגני

אוראל דגני
אוראל דגני | דני מרון

במועדון הבהירו שצפויים לפחות עוד שני שינויים מעבר לצירופו האפשרי של צדק. האדומים מצפים שעתידו של הקפטן יתבהר לאחר שאלחמיד עזב את באר שבע. הקבוצה תשתתף בשכרו של עאבד בתקווה שיעזוב

(גודל טקסט)

הפועל תל אביב תסיים ביום חמישי את מחנה האימונים שבפולין. המחנה מוגדר כטוב על ידי המועדון בזמן בו ניסו אביטן מגבש מקצועית וחברתית את הסגל שעבר שינויים רבים. בקבוצה מציינים כי ההרכב המסתמן עדיין לא סגור ומעבר לצירופו האפשרי של שיר צדק, צפויים לפחות עוד שני שינויים.

המאמן ניסו אביטן רוצה לצרף חלוץ זר כשגם אופציה של חלוץ ישראלי נשקלת, כשבמקביל נעשים מאמצים להקדים את הגעתו של מייקל אולהה. המועדון נמצא בקשר עם הקפטן אוראל דגני ובקבוצה מצפים שכעת לאחר שהבלם חאתם עבד אלחמיד עזב סופית לסלטיק, יתבהר עתידו של הבלם. האדומים הבהירו כי עד הבוקר לא הגיעה אף פנייה מצד הפועל באר שבע, כשהמועדון לא הציע לשחקן חוזה משודרג. הסיבה היא שדגני מרוויח את השכר הגבוה בקבוצה – 195 אלף דולר, שכר גבוה משמעותית משכרם של רוב שחקני הסגל ובקבוצה לא רוצים להגדיל את הפער בין השחקנים.

גורם בקבוצה אמר: "אם באר שבע תפנה בנוגע לדגני, נדע בדיוק מה לעשות, כרגע הבלם ממשיך בהפועל תל אביב". שיר צדק ממשיך לנסות למצוא פשרה מול הפועל באר שבע בנוגע לגובה הפיצוי כדי לצמצם את הפער בין שכרו הנוכחי בדרום (290 אלף דולר לבין השכר אותו ירוויח בהפועל תל אביב (מחצית מהסכום).


אחמד עאבד (אודי ציטיאט)

נושא נוסף שעומד על סדר היום בהפועל תל אביב הוא הגעה להסדר מול החלוץ אחמד עאבד שלא יצא עם הקבוצה למחנה האימונים בפולין ואינו נמצא בתוכניות המקצועיות. לעאבד הובהר כי לא ישותף באף משחק ולא יהיה חלק מהסגל – יישב ביציע. עאבד הוצע למספר קבוצות כשהאדומים מוכנים להשתתף בחלק משכרו אך כרגע המהלך עדיין לא יצא לפועל. בסיום מחנה האימונים יחליט אביטן על שחקנים נוספים שיעזבו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי