החשש הוסר: למכבי תל אביב אין הגבלה על כמות המנויים שתוכל למכור

אצטדיון בלומפילד
אצטדיון בלומפילד | אלוני מור

למרות הדאגה מכך שתחילה רק חלק מהיציעים באצטדיון יפתחו, לספורט1 נודע כי האלופה נערכת לאירוח בבלומפילד כבר במחזור השני נגד בני יהודה. "אם העירייה לא תעמוד בהבטחתה, יש לנו קרקע משפטית חזקה"

(גודל טקסט)

במקביל להחתמתו של המגן הימני אנדרה ג'ראלדס, מכבי תל אביב הודיעה היום (ראשון) שמכירת המנויים לעונת 2019/20 תחל בשבוע הבא, יום ראשון ה-28.7, תחת הכותרת "Tel Aviv We're Back", לאור החזרה לאצטדיון בלומפילד.

לספורט1 נודע שלא תהיה למכבי תל אביב הגבלה כזו או אחרת על כמות המנויים שהיא תוכל למכור ובמועדון נערכים בהתאם, כאשר האלופה אמורה לארח לראשונה באצטדיון בלומפילד המשופץ כבר במחזור השני נגד בני יהודה.

ראשי מכבי תל אביב, כזכור, סירבו לחתום על החוזה המפורט הנוגע לכניסה לבלומפילד, זאת בשל העובדה שראש עיריית תל אביב, רון חולדאי, לא הסכים להתחייב בכתב על מועדת החזרה לאצטדיון – למרות הבטחות בעל פה שהוא יהיה מוכן במחזור הראשון.


"למקרה שהעירייה לא תעמוד בהבטחתה, יש לנו קרקע משפטית מספיק חזקה" (אלוני מור)

עוד נודע לספורט1 כי למכבי תל אביב יש הסכם מסגרת על חזרה לבלומפילד, גם בלי הסעיף המפרט את התאריך עליו מתחייבת העירייה. אם האצטדיון בסופו של דבר לא יהיה מוכן בזמן והאלופה תיאלץ לאחר באצטדיון אחר במחזורים הראשונים, מנויים ותיקים יקבלו עדיפות על פני חדשים ויוכלו לרכוש מנוי לאצטדיון בנתניה.

במכבי תל אביב, שחיכתה כמעט עד הרגע האחרון, מצפים ל-15 אלף מנויים כבר בגל המכירה הראשוני. במועדון ידעו שכבר אי אפשר להמתין עם הנושא והמכירה, כאמור, תצא לדרך ביום ראשון הבא.

"למקרה שהעירייה לא תעמוד בהבטחתה, יש לנו קרקע משפטית מספיק חזקה", הסביר גורם במכבי תל אביב בשיחה עם ספורט1. "ראש העיר מפזר הבטחות והצהרות וכרגע אנחנו מאמינים לו ומקווים לטובת כל הצדדים ובעיקר למען אוהדי הקבוצות התל אביביות, שהאצטדיון אכן יהיה מוכן בזמן כמובטח".


אצטדיון בלומפילד יהיה מוכן בזמן? (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי