גורם בהפועל ת"א: "הסגל רחב מאוד וצריך לבצע שחרורים"

ניסו אביטן
ניסו אביטן | דני מרון

אביטן צפוי לקבוע את עתידם של זיקרי, ברשצקי, עאבד ופארחת לאחר משחק גביע הטוטו נגד הפועל רעננה. במועדון מאמינים: "דגני ישחק בקבוצה בעונה הקרובה". עדיין ממתינים לצדק

(גודל טקסט)

הפועל תל אביב תסיים מחר (רביעי) את מחנה האימונים בפולין ותשוב לישראל לקראת המשחק הראשון של העונה במסגרת גביע הטוטו ביום שבת נגד הפועל רעננה. האדומים קיימו שלושה משחקי אימון נגד חרוברי שהסתיים בניצחון 1:3, סיימו בתיקו 0:0 נגד הפועל רעננה ואתמול הביסו את קבוצת המילואים שלויסלה פלוק 1:7.

לאחר שניסו אביטן זכה להכיר מקרוב את השחקנים שמעמדם במועדון מעורער כמו רועי זיקרי ומוטי ברשצקי, אמור הצוות המקצועי להחליט אלו שחקנים יעזבו את הקבוצה במכירה או בהשאלה בנוסף לאחמד עבאד ועבדי פראחת.

גורם בהפועל תל אביב אמר: "הסגל של הפועל תל אביב רחב מאוד ויהיו צריכים לשחרר מספר שחקנים כדי לפנות מקום לרכש נוסף שיוחתם. ההחלטה היא בלעדית של המאמן ניסו אביטן אשר קיבל את הזמן להחליט לאחר שראה את כל הסגל באימונים ובמשחקים בפולין".


מוטי ברשצקי. ניסו אביטן יקבע את עתידו לאחר גביע הטוטו ()

בהפועל תל אביב ממתינים למעבר הרשמי של הבלם אדי גוטליב לאורנבורג הרוסית כדי שסכום מכירתו העומד 350 אלף יורו יועבר למתחם חודורוב. כמו כן ממתינים לשחרור של הבלם שיר צדק מהפועל באר שבע.

נכון לעכשיו הבלם אוראל דגני לא נתן אישור לשום מועדון בישראל, הפועל באר שבע או בית"ר ירושלים להפעיל את סעיף השחרור שלו בסך 400 אלף דולר. בהפועל תל אביב אומרים: "דגני ישחק בהפועל תל אביב בעונה הקרובה, אבל תמיד יש את המהלך המפתיע שיכול לשנות דברים ולכן נמתין להחלטה של אוראל דגני שהציג יכולת גבוהה באימונים בפולין".


בהפועל תל אביב אופטימיים לגבי הישארותו של אוראל דגני (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי