צפו בתקציר: הפועל ת"א הביסה 1:7 יריבה פולנית במחנה האימונים

מאור בוזגלו
מאור בוזגלו | הפועל תל אביב, רשמי

שבעה כובשים שונים, כולל שער נהדר של בוזגלו וחצי מספרת של ירין פרץ, חתמו את מחנה האימונים של האדומים בצורה מוצלחת נגד קבוצת המילואים של ויסלה פלוק. בקבוצה נפגשו עם דגני והבהירו לו: שכרך לא ישודרג

(גודל טקסט)
הפועל תל אביב חתמה הערב (שני) את מחנה האימונים שלה בפולין ברגל ימין, כשהביסה 1:7 את קבוצת המילואים של ויסלה פלוק המקומית. האדומים עלו לא מוכנים וספגו תוך דקה בלבד, אבל התאפסו מיד לאחר מכן. שער נפלא של זיקרי בדקה ה-26 החזיר אותם למשחק, ועוד לפני המחצית מאור בוזגלו (38) העלה אותם ליתרון. המחצית השנייה, לעומת זאת, היתה כולה של השחקנים של אביטן, ועלי כנאנה שעלה כמחליף במחצית כבש בנגיחה (49) ואז בישל (69) למוטי ברשצקי. שתי דקות לאחר מכן הצטרף גם שי אליאס לרשימת הכובשים, כשפרץ לבדו ועבר את השוער לפני שגלגל פנימה. ירין פרץ המשיך את החגיגה עם חצי מספרת נהדרת בדקה ה-77, ואושר דוידה חתם את תוצאת המשחק בדקה ה-90 כדי לקבוע 1:7 מרשים.





בשני משחקיהם הקודמים, כזכור, גברו האדומים 1:3 על חרוברי גלוגוב וסיימו בתיקו 0:0 נגד הפועל רעננה. ביום רביעי תסיים הפועל את המחנה ותשוב לישראל שם תמשיך בהכנותיה לקראת העונה שבפתח.


אתמול התקיימה פגישה ראשונה בין אוראל דגני לראשי המועדון יחד עם המאמן ניסו אביטן, בה הובהר לקפטן כי לא מוכנים לשדרג את חוזהו. כזכור, דגני חתם בעבר על חוזה ארוך טווח בגובה 195 אלף דולר לעונה למשך חמש שנים. בהנהלה ציינו בפניו כי אם הפועל באר שבע או קבוצה אחרת תפנה לגבי מימוש סעיף השחרור שלו, תערך פגישה נוספת. אתמול, כזכור, עדכנו בהפועל כי טרם התקבלה הצעה. הבלם, מצידו, הוסיף כי אינו מתעסק בנושא ומשאיר את העניינים האלה לסוכנו, וגם מהמועדון נמסר כי הוא מתאמן כמו מקצוען אמיתי על אף שנראה שהוא בסערת רגשות. האדומים הקפידו השנה על שכר די שווה לשחקנים הבכירים ואינם רוצים ליצור הבדלים משמעותיים.


בקבוצה מאמינים שהקבוצה, ובעיקר החלק הקדמי החדש, ימשיכו להתחבר בהמשך האימונים הבאים וכן במשחקי גביע הטוטו לפני פתיחת הליגה. בנושא חיזוק הסגל עדיין לא נרשמה התקדמות. בקבוצה ממשיכים לפעול לצירוף בלם וחלוץ זר, כשלמאמן יש מספר מועמדים ובימים הקרובים תתקבל החלטה.


מאור בוזגלו. משחק הכנה אחרון בפולין (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי