פרסום ראשון: מכבי ת"א הציעה להפועל ת"א 800 אלף יורו על רז שלמה

רז שלמה
רז שלמה | אודי ציטיאט

סוכן שחקנים בכיר פנה בשם הצהובים שמוכנים לכלול בעסקה גם שני שחקנים מהסגל הרחב, אולם האדומים השיבו בשלילה וטענו כי בשלב זה הבלם הצעיר אינו למכירה. גורם המעורה בפרטים: "זו רק יריית הפתיחה"

(גודל טקסט)

לספורט1 נודע הבוקר (חמישי) על עסקת ענק שמתבשלת בין מכבי להפועל תל אביב: סוכן שחקנים בכיר הניח על שולחן האדומים הצעה מפתה בשם הצהובים, שרוצים לרכוש את רז שלמה ומוכנים לשלם 800 אלף יורו בנוסף לשני שחקנים שיעשו את הדרך ההפוכה תמורת 50 אחוז מכרטיסו של הבלם הצעיר.

לפי גורמים המעורבים במהלך, הפועל תל אביב דחתה בשלב זה את ההצעה והבהירה כי שלמה, הנחשב לבלם העתיד של המועדון, אינו למכירה. למרות זאת, גורם המעורה בפרטים טוען שזו רק יריית הפתיחה ותמורת המחיר הנכון – השחקן יעזוב את מתחם חודורוב.

כזכור, רק לפני שבועיים מכרה הפועל תל אביב את הבלם אדי גוטליב תמורת 350 אלף יורו לאורנבורג הרוסית ובסגל נותרו אוראל דגני, רז שלמה וירין פרץ. במועדון האדום ממתינים להצטרפותו של בלם הפועל באר שבע שיר צדק, כאשר במקביל עדיין אין החלטה חד משמעית בנוגע לקפטן שכזכור לא קיבל את השדרוג שדרש.


מכבי תל אביב מסתערת. רז שלמה (עדי אבישי)

מנגד, אחרי שלא הגיעו להבנות עם איתן טיבי על חידוש חוזהו, הצהובים רוצים לצרף בלם ישראלי שיסייע למרכז ההגנה של מכבי תל אביב שמורכב כיום משרן ייני, שחר פיבן וז'איר אמאדור שמעורר עניין רב בליגה השנייה בספרד ובשלב זה עתידו בקריית שלום אינו ברור.

אותו גורם המעורה בפרטי בעסקה המתבשלת סיכם: "אנחנו נצטרך להמתין ולראות מה יהיה, אבל המרחק בין 'לא' ל'כן' הוא קצר מאוד".

הפועל תל אביב סיימה אמש מחנה אימון בן עשרה ימים בפולין וכבר בסוף השבוע הקרוב היא תפתח רשמית את עונת 2019/20 כשתארח את הפועל רעננה (שבת ב-20:30) במסגרת המחזור הראשון של גביע הטוטו.


עומד לאבד בלם נוסף? ניסו אביטן (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי