חוגג: "רגע היסטורי עבור בית"ר". נציג לה פמיליה: "אנו נלחמים בגזענות"

גיא ישראלי, משה חוגג
גיא ישראלי, משה חוגג | אודי ציטיאט

הבעלים התייצב למסיבת העיתונאים לצד אחד מבכירי ארגון האוהדים ומסר: "אומרים די לגזענות - אנחנו נילחם בקיצוניים". גיא ישראלי: "מצטערים על כך שמוחמד נפגע - דת, גזע ומין אף פעם לא עניינו אותנו"

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)
אחרי שנפגש עם נציגי ארגון לה פמיליה ודיבר נגד הארגון בראיון שהעניק לרשת CNN, בעלי בית"ר ירושלים משה חוגג ערך הערב (חמישי) מסיבת עיתונאים מיוחדת במהלכה הוא ונציג ארגון לה פמיליה, גיא ישראלי, מסרו הצהרה משותפת לעיתונאים: "אומרים די לגזענות".


במהלך מסיבת העיתונאים פרץ אחד מאוהדי בית"ר ירושלים לאולם וצעק: "גיא הוא לא נציג ארגון לה פמיליה, הוא לא מייצג אותנו" והורחק מהמקום על ידי כוחות אבטחה.


גיא ישראלי, נציג הארגון, אמר בהתרגשות: "אני לא רגיל למעמדים האלה. נכון שלפעמים אני מדבר בתקשורת, אבל לא במסיבת עיתונאים כזו. אוהד לא צריך לשבת במסיבת עיתונאים, הוא צריך לתת המילה שלו ביציע. לי באופן אישי אין פייסבוק, אבל לאחרונה היו המון דיבורים בקרב הקהל וזה הזמן להגיד לכולם שיהיו רגועים ושהכל בסדר".


משה חוגג אמר בתגובה: "זה לא מובן מאליו שגיא הגיע לכאן, מדובר ברגע היסטורי עבור המועדון. גיא הוא אחד מראשי ארגון לה פמיליה והוא לקח על עצמו אחריות ומנהיגות חיובית. אנחנו צריכים מנהיגים חיוביים ואמיצים בשביל להתקדם ולכן אני מודה לך, גיא. זה טוב לבית"ר ירושלים ותודה שאתה כאן".



"רגע היסטורי עבור בית"ר ירושלים". נציג ארגון לה פמיליה לצד משה חוגג (אודי ציטיאט)


ישראלי התייחס לסערת עלי מוחמד: "ראשית, תודה רבה למשה חוגג על ההשקעה בקבוצה. אני אומר את זה לא כי חס וחלילה מישהו אמר לי להגיד את זה, אלא בלב שלם. כל הזמן רצינו שיהיה לנו בעלים כזה. אני מודה לו על הזכות שהוא נתן לי לדבר פה במסיבת העיתונאים. אנחנו נלחמים בגזענות. השיחות עם חוגג התקיימו בגלל מקרים שלא היו צריכים לקרות. באימון הפתיחה שחקן המקבוצה שלנו נפגע. זה לא היה צריך לקרות ואנחנו מצטערים על כך. התברכנו באחד הזרים הטובים בליגה, אין לנו שום בעיה איתו ואנחנו מברכים אותו על בואו לקבוצה".


"אנחנו רק ארגון אוהדים וכל מה שמשייכים לנו הוא לא נכון בעליל", הסביר ישראלי. "אנחנו עושים רבות למען הקבוצה במשך שנים. אנחנו ארגון מאוד מאוחד. למרות שאופיו של האוהד הישראלי הוא כזה, מעולם לא רצינו להיות בעלים. הקהל של בית"ר תובעני ואוהב יותר מכל קהל אחר, אבל יש בעלים והוא מחליט. דת, גזע ומין אף פעם לא עניינו אותנו. היו פה שחקנים גרמנים ולא הייתה לנו בעיה איתם. יש לנו שחקנים מהרבה מגזרים, כולם מרגישים בבית ומתקבלים בבית"ר בברכה", הבהיר.


לסיום, ישראלי הצהיר: "ארגון לא פמיליה אינו ארגון גזעני. אנו אלה שנלחמים בגזענות. מי שנותן שקט, בעזרת חוגג, זה הארגון. צריך להדגיש גם את הצדדים החיוביים. הגזענות נעלמה. זה לא רק בגלל חוגג – גם בתקופת טביב לא הייתה גזענות. אני חשבתי המון האם לבוא לפה, אני עומד מאחורי הדברים שלי ומייצג הרבה מאוד חברים ואחים שלי. אנחנו גאים במי שאנחנו ולא מתביישים בכך. אנחנו צריכים לבוא ולעודד את הקבוצה. אם חברים שלי ואחים שלי יבואו בטענות, זה יתקבל. הקמתי בידיים שלי את הארגון הזה עם הרבה מאוד אנשים טובים. הארגון הזה עוזר לנזקקים ויש לו הרבה צדדים טובים. אני מבקש סליחה אם פגעתי במישהו מהחברים שלי ליציע".



גיא ישראלי. "ארגון לה פמיליה נלחם בגזענות" (אודי ציטיאט)


חוגג מסר: "כשעושים דברים גדולים ומשמעותיים, יש תמיד מי שיחשוב אחרת. כך העולם בנוי. יחד עם זאת, הצעדים האלו שאנחנו לוקחים, הם ביחד. אתמול נערכה פגישה ארוכה מאוד עם אנשי הארגון ובתקופה האחרונה היו אינספור פגישות בנושא וזה מאוד חשוב לבית"ר ירושלים. עם כל הכבוד לארגון, הוא בסך הכל בא לעודד את הקבוצה".


"מי ששוכח את העבר, אין לו עתיד. אסור שיהיה לנו, לעם ישראל, זיכרון קצר. שישה מיליון יהודים נרצחו בשואה בשל גזענות. הוריי גורשו ממרוקו ומתוניסיה. אחרי דור אחר, אסור לנו לשכוח את הדבר הזה. חשוב מאוד שנוקיע את הגזענות, תמיד. אני קבעתי קווי יסוד מאוד ברורים מהיום הראשון שלי בבית"ר ירושלים. אני מאוד שמח שבמקום מלחמות, אנחנו יוצאים ביחד לעונה חדשה שהושקע בה הרבה זמן, מחשבה וכסף. התקציב שלנו יעמוד על 80 מיליון שקלים – אני לא יודע מתי היה דבר כזה בבית"ר.


"הקהל של בית"ר ירושלים, עם כל הכבוד לשחקנים, הוא השחקן הכי חשוב שלה ואני מקווה שיחד איתו נגיע לתארים והישגים. זה הזמן להתאחד. זה שיש פה ושם מישהו שהוא קיצוני ומשתולל, זה לא מעיד על הכלל. אנחנו נילחם בקיצוניים האלה בכל הכוח ונעשה את זה בצורה פרטנית. הפוקוס שלנו הוא חיובי. אנחנו רוצים לשפר את חווית הצפייה בטדי ולהתאחד עם האוהדים והקבוצה. זה יום מאוד שמח ואופטימי עבור בית"ר ירושלים. בעיר הקודש, הבירה, עם אוהדים כאלה ותקציב כזה, אנחנו אומרים די לגזענות ויוצאים לדרך חדשה", סיכם חוגג.


 

"מי ששוכח את העבר, אין לו עתיד". משה חוגג (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי