בבית"ר ירושלים בחנו מועמדות של בלם זר ממוצא מוסלמי

משה חוגג
משה חוגג | אודי ציטיאט

לספורט1 נודע כי הצוות המקצועי צפה בשחקן, גורם בקבוצה אישר: "אם נמצא שחקן טוב, הוא יהיה כאן. חוגג לא דופק חשבון לאף אחד". הבעלים פנה לשר ארדן בבקשה שיסייע למועדון. שביעות רצון מהודעת נציג לה פמיליה

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

בבית"ר ירושלים שקלו בימים האחרונים מועמדות של בלם זר ממוצא מוסלמי, כך נודע לספורט1. השחקן לא הגיע בסופו של דבר לקבוצה, אך הדבר מורה על שינוי מדיניות של לראשי הקבוצה בנוגע להתנהלותם מול ארגון האוהדים, לה פמיליה. גורם בקבוצה אישר אתמול כי "את הצוות המקצועי לא צריך לעניין מאיזה מוצא השחקן. אם נמצא שחקן טוב, הוא יהיה כאן. חוגג לא דופק חשבון לאף אחד".

מסיבת העיתונאים שנערכה אתמול (חמישי) בהשתתפות נציג הארגון, מהווה פתח לקראת הבאות: חוגג רוצה להכשיר את הקרקע לקראת הבאת שחקן ממוצא מוסלמי עד חודש ינואר. אחרי דברי הארגון אתמול, בבית"ר סבורים כי מעט מאוד אוהדים יתנגדו למהלך ואותם ניתן לבלום, באמצעים חוקיים כמובן – התערבות המשטרה (חוגג פנה בעניין לשר לביטחון הפנים, השר לנושאים אסטרטגיים וחבר הקבינט המדיני-ביטחוני גלעד ארדן ) או באמצעים משפטיים אחרים.

מקורבים למועדון הזכירו אתמול את מסיבת העיתונאים שערכו מפלגות השמאל בראשות ברק, שפיר והורוביץ באותו מקום בדיוק, בית סוקולוב בתל אביב. נציג לה פמיליה עלה לבמה בדיוק אחרי שאלה קראו להשיג הסדר קבע עם הפלסטינים. "אלחם בגזענות עד הסוף", המשיך אתמול חוגג לפזר מסרים למקורביו. במועדון טוענים כי נציג לה פמיליה, גיא ישראלי לא קיבל דף מסרים מהמועדון, וזה נכתב בשם הארגון.


נציג לה פמיליה גיא ישראלי. "לא קיבל דף מסרים מהמועדון" (אודי ציטיאט)

ויש גם כדורגל. במועדון ממשיכים להתכונן למשחק מול נס ציונה בראשון ומצפים לחשיפה גדולה מצד הקהל. "עלי מוחמד זה סיפור ישן, כבר לא מתעסקים בו", אמרו. "האוהדים צריכים לדחוף את הקבוצה כדי שההשקעה הרבה של חוגג לא תרד לטמיון".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי