"בלומפילד יהיה מוכן בזמן, עשוי לארח את גמר גביע המדינה"

אנשי המנהלת וההתאחדות באצטדיון בלומפילד
אנשי המנהלת וההתאחדות באצטדיון בלומפילד | ההתאחדות לכדורגל

נציגי מנהלת הליגה וההתאחדות סיירו באצטדיון המחודש והיו מרוצים מקצב הבנייה: "העירייה התחייבה שהאצטדיון יפתח ב-24 באוגוסט", סיפר כלפון. מ"מ יו"ר ההתאחדות, דודי גיל: "הנבחרת צריכה לארח כאן בקמפיין הבא"

(גודל טקסט)

בצל איומיה של הפועל תל אביב הבוקר (שני) כי תוציא צווי מניעה נגד עיריית ת"א, בשעות הערב סיירו באצטדיון בלומפילד יו"ר מנהלת הליגות, ארז כלפון, ומ"מ יו"ר ההתאחדות דודי גיל, וזכו להסברים מצד מנכ"ל העירייה, מנחם לייבה על שלבי הסיום שנותרו, לקראת פתיחתו הצפויה של המגרש. אל הסיור הצטרפו גם מנכ"ל ההתאחדות רתם קמר, הסמנכ"ל אבי לוי וראש אגף לוגיסטיקה משה עגייב.

ארז כלפון, יו"ר המנהלת: "הגענו לכאן בכדי לבחון מקרוב את קצב התקדמות העבודות. חשוב לנו מאוד שהאצטדיון ייפתח בזמן, על מנת שהמועדונים הנערכים למכירת המינויים יוכלו לעמוד בהתחייבויות לקהל האוהדים הגדול שלהם, ולפתור את מצוקת האצטדיונים של הקבוצות התל-אביביות. מנכ"ל העירייה מר מנחם לייבה שב ואישר את התחייבות העירייה, כי העבודה על האצטדיון תסתיים בזמן פתיחת העונה, ב-24 באוגוסט".

"הבעתי בפניו את שביעות רצוני מהתחייבות זאת. זה המקום להודות לעירייה על העבודה המאומצת, מסביב לשעון, שאת תוצאותיה ניתן בהחלט לראות כבר כעת בשטח. אין ספק שאצטדיון בלומפילד המחודש, המרשים בעיצובו, יהווה אטרקציה לכל אוהדי הכדורגל במדינת ישראל ואני בטוח שמשפחות רבות יגיעו למשחקים וייהנו מחווית הצפייה בעונה הבאה".


"פתיחת האצטדיון תהיה ב-24 באוגוסט" (מנהלת הליגה)

מ"מ יו"ר ההתאחדות, דודי גיל: "בלומפילד החדש יצטרף לרשימת אצטדיונים מובילים בכדורגל הישראלי, אשר מכבדים את כל הבאים בשעריהם – שחקנים, אנשי מקצוע, שופטים ומעל לכל אוהדים ואוהדות – ויעניק חוויית צפייה ברמה אירופית גבוהה. נעשה כאן מאמץ עצום מצד עיריית ת"א וגורמי הביצוע כדי להעמיד אצטדיון חדיש, מזמין וראוי לעיר מובילה כמו תל אביב ולטובת הקבוצות הבכירות שלה".

"ברור שההצטרפות של בלומפילד למגרשי ליגת העל תסייע בהפחתת העומסים על אצטדיונים כמו נתניה והמושבה ואני תקווה כי המשימה תושלם במועד. חשוב לומר, כי גם אם יהיה עיכוב בפתיחה הרשמית, מסיבה כזאת או אחרת, נכון שנביט כולנו אל העתיד ועל שנים רבות שצפויות לאוהבי המשחק באצטדיון הנפלא הזה עם המורשת ההיסטורית המחייבת שלו.

"בלומפילד החדש הוא בהחלט אצטדיון שנבחרת ישראל צריכה לשחק בו ולארח יריבות כבר בקמפיין מוקדמות גביע העולם 2022 וגם האפשרות לקיים בו את גמר גביע המדינה לעונת 2019/20 תבחן".

בלומפילד המחודש. עשוי לארח את גמר גביע המדינה הקרוב (אלוני מור)
בלומפילד המחודש. עשוי לארח את גמר גביע המדינה הקרוב (אלוני מור)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי