פרסום ראשון: גידי קאניוק עזב את פחטקור טשקנט

גידי קאניוק
גידי קאניוק | אריאל שלום

הקשר שחזר לאימונים השבוע, קיבל הודעה כי עקב בעיות תקציביות בקבוצה לא יוכלו לשלם לו והתיר את חוזהו. השחקן שמעדיף להישאר בחו"ל, ישוב לארץ כשחקן חופשי: "אני בדרך לאתגר הבא". הפועל ת"א התעניינה בעבר

(גודל טקסט)
גידי קאניוק עוזב את פחטקור טשקאנט האוזבקית. הקשר בן ה-26, לו נותרה חצי עונה בחוזה, התיר ביממה האחרונה את חוזהו מול נציגי המועדון ויחזור לארץ כשחקן חופשי. בשבועות האחרונים, ולאחר שסיים את עונת ההשאלה שלו במדי מכבי פ"ת, חזר הקשר לאימונים אישיים באוזבקיסטן ולאחר מכן לאימונים עם הקבוצה שחזרה מפגרת החורף ונמצאת במקום הראשון בליגה. בקבוצה הבהירו בשבוע האחרון לקאניוק כי עקב בעיות תקציביות, במועדון מעוניינים להגיע איתו להסכם על שחרורו.


הקשר חתם בקבוצה לפני שתי עונות לאחר שנרכש ב-600 אלף יורו ממכבי פתח תקווה ורשם חצי עונה במדי הקבוצה, בה כבש שער אחד ובישל שבעה נוספים ב-14 משחקים, לפני שהושאל לחצי עונה למכבי ת"א. את העונה שעברה העביר במדי הקבוצה בה התחיל את קריירת הבוגרים, מכבי פ"ת וכבש שבעה שערים ואחד עשר בישולים בכל המסגרות. נזכיר כי רק לפני חודש התראיין מאמנו בקבוצה ואמר שהוא מחכה לחזרתו.


כעת, ישוב השחקן לארץ וינסה למצוא קבוצה לעונה הקרובה כשהעדיפות היא להישאר בחו"ל, אך גם אופציות בארץ ייבדקו כשכזכור, עוד בחודש שעבר התעניינה הפועל ת"א בצירופו.



 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Today I finish my contract with @pakhtakor_fc Big thanks for the opportunity to be part of the biggest club in Uzbekistan . I wish good luck to my teammates and knows for sure that they in good way to achieve the targets of the club. I want to say special thanks to @shota_arveladze for everything he did for me ! I appreciate it With my face forward to the next challenge היום סיימתי את הפרק שלי בפחטקור טשקנט. אני רוצה להודות על ההזדמנות להיות חלק מהמועדון הכי גדול באוזבקיסטן. אני מאחל הצלחה גדולה לכל חבריי לקבוצה ויודע שהם בדרך הנכונה להשיג את המטרות של המועדון. אני רוצה להגיד תודה מיוחדת לשוטה ארבלדזה על כל מה שעשה בשבילי! אני מעריך את זה עם הפנים לאתגר הבא בעזרת השם

A post shared by Gidi Kanuk (@gidi_kanuk) on



בהמשך, מאוחר יותר, הקשר אישר את עזיבתו בפוסט ברשתות החברתיות: "היום סיימתי את הפקר שלי בפחטקור טשנקנט. אני רוצה להודות על ההזדמנות להיות חלק מהמועדון הגדול באוזבקיסטן. מאחל בהצלחה גדולה לחבריי לקבוצה ובטוח שיעמדו במטרות המועדון. רוצה להגיד תודה מיוחדת למאמן שוטה ארבלדזה על כל מה שעשה בשבילי. אני עם הפנים לאתגר הבא".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי