הפועל ת"א הציעה לשלמה חוזה לחמש שנים, קיירמה חתם

רז שלמה
רז שלמה | אודי ציטיאט

לאור ההתעניינות ממכבי תל אביב, האדומים ינסו להשאיר את הבלם הצעיר בכל מחיר. מסתמן כי אם השחקן ילבש צהוב, בלטקסה יעשה את הדרך ההפוכה. הגנאי הצטרף לסגל של אביטן, במועדון מצפים ל-9,000 אוהדים נגד בית"ר

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

לפני שבוע פורסם כאן לראשונה על ההצעה שהעבירה מכבי תל אביב לראשי הפועל תל אביב, במטרה לרכוש את הבלם רז שלמה תמורת 800 אלף יורו, 50 אחוז מהכרטיס ושני שחקנים צהובים מהסגל הרחב.

לספורט1 נודע כי לאחרונה הציעו האדומים לבן בן ה-20 חוזה ארוך לטווח למשך חמש שנים ושיפור משמעותי בשכר. לשלמה יש חוזה לעוד שנתיים והמטרה להשאיר אותו במתחם חודורוב עד 2024 עם תנאי שכר משודרגים. הבלם טרם ונציגיו טרם החזירו תשובה לראשי הפועל תל אביב והכוונה היא לזמן את השחקן כדי לקבל הבהרות בנושא.

מתברר שהאלופה חושקת כבר זמן רב בשלמה, לפני כארבע שנים בטרם מלאו לשחקן 16 שנים, היה הסכם בין האדומים לצהובים על המעבר של הבלם הצעיר ורק בגלל התנהלותו של סוכנו של שלמה, מכבי תל אביב עצרה את המהלך ברגע האחרון. 


כמעט הצטרף למכבי תל אביב לפני ארבע שנים. רז שלמה (עדי אבישי)

בינתיים הפועל תל אביב לא מוכנה למכור את הבלם במחיר המוצע, ואם תהיה התקדמות אחד השחקן שעשויים להיות חלק מהעסקה הוא המגן מתן בלטקסה.

שחקן נוסף שמכבי תל אביב ניסתה לרכוש לפני מספר שבועות היה חלוץ קבוצת הנוער שעלה לסגל הבוגרים אושר דוידה תמורת חצי מיליון דולר, מהלך בו הגיבה הפועל תל אביב בהחתמתו של הכישרון הצעיר לחמש שנים.

היום (חמישי) הקשר הגנאי פרנסיס קיירמה חתם על חוזה לעונה אחת עם אופציה לעונה נוספת ובשבוע הבא יצטרף המגן קשר ויטלי גנון ששיחק בהפועל חדרה תחת המאמן ניסו אביטן.


הרשים במשחק נגד אשדוד ויחתום בקבוצה. פרנסיס קיירמה (לירון מולדובן)

ביום ראשון תארח הפועל תל אביב את בית"ר ירושלים באצטדיון המושבה (20:30) במסגרת גביע הטוטו במועדון האדום מצפים ל-9,000 צופים. מהמשחק ייעדרו בשל הרחקות המאמן ניסו אביטן ומרווין פירסמן המורחקים, כמו יואב ג'ראפי ששבר את אצבע ידו. בהפועל תל אביב יעשו מאמץ מקצועי על כר הדשא להימנע מהפסד שלישי רצוף לאחר ההפסדים להפועל רעננה ומ.ס. אשדוד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי