1:4 להפועל חיפה על ק"ש, חובו של תמאש לעו"ד טרם הוסדר

נס זמיר
נס זמיר | מאור אלקסלסי

חניכיו של סילבס דרסו את יריבתם בפתיחת המשחק. זמיר פתח בצמד, בוזגלו וקפילוטו קינחו מחצית חלומית. שכר צימק. שחרורו של הרומני מתעכב בשל אי תשלום של 62 אלף שקלים לנציגיו בפרשת הנהיגה. וולשמן הוצג

(גודל טקסט)

ערב לא צפוי נרשם היום (ראשון) בסמי עופר במסגרת גביע הטוטו. הפועל חיפה ניצחה 1:4 את קרית שמונה, לאחר מחצית ראשונה משוגעת. חניכיו של מסאי דגו הגיעו להתמודדות עם מאזן מושלם במפעל, כשמהצד השני הפסידו החיפאים למכבי נתניה במחזור האחרון.

בדקה השמינית נשבר הקרח בהתמודדות, כשנס זמיר סיים מהלך מרשים בבעיטת יעף שנעצרה עמוק ברשת. רק שש חלפו על כר הדשא, וזמיר השלים צמד, לאחר שהיה ערני לטעות של ברטקוס וקבע 0:2 לאדומים שחורים. הבליץ של המקומיים המשיך בדקה ה-30 כשאלמוג בוזגלו קבע 0:3. ק"ש עשתה קולות של חזרה בדקה ה-34 כשמוחמד שכר צימק ל-3:1, אך אקורד הסיום הגיע בתוך תוספת הזמן של המחצית, כשניסו קפילוטו תרגם כדור קרן ל-1:4 מרשים, שנשמר עד הסיום.

עוד לפני המשחק, חלוץ הרכש אמרי וולשמן הוצג לאחר שעבר הבוקר בדיקות רפואיות בהצלחה וחתם רשמית בקבוצה של חיים סילבס. השחקן התקבל במחיאות כפיים על ידי כ-1,500 אוהדי הקבוצה.

חיים סילבס. קבוצתו רשמה ניצחון מרשים (ערן לוף)
חיים סילבס. קבוצתו רשמה ניצחון מרשים (ערן לוף)

בנושא אחר, הבלם הרומני גבריאל תמאש, עזב אתמול את הפועל חיפה לאחר שחתם באסטרה ג'ורג'יו ואף זכה ללא מעט ברכות מצד שחקני הקבוצה ברשתות החברתיות. אולם, למרות ההודעה הרשמית עדיין ישנם לא מעט עיכובים במעבר לרומניה, בשל העובדה שעל פי הסכם השחרור בין השחקן לבין המועדון, צריך תמאש לשלם את שירותיהם של עורכי דינו שייצגו את השחקן בפרשת הנהיגה בשכרות.

עורכי דינו טוענים כי טרם קיבלו את שכרם העומד על כ-62 אלף שקלים ואף שלחו צו עיקול להפועל חיפה עד אשר יוסדרו העניינים הכספיים בין הצדדים. הפועל חיפה אמורה לקבל פיצוי של כמאה אלף שקלים מאסטרה ג'ורג'יו.


השחרור עם הפועל חיפה טרם הוסדר. גבריאל תמאש (ערן לוף)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי