מכבי חיפה הודיעה לשחקנים: "בשלב הזה אין השאלות"

מרקו בלבול
מרקו בלבול | מאור אלקסלסי

בקבוצה הבהירו: "אנחנו רוצים סגל רחב כאשר כל שחקן יהווה תחרות לשחקן אחר". בלבול וחרזי נפגשי עם שחר בתקווה לקדם את נושא הזרים ולהתחזק בבלם, קשר אחורי וקשר קדמי. שועה ופלקושצ'נקו ייבדקו

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

מכבי חיפה תחזור הבוקר (שני) לאימונים לאחר שני ימי חופשה ותמשיך את הכנותיה לקראת פתיחת הליגה, כששבוע לפניכן תשחק במשחקי הדירוג של גביע הטוטו. הקשר מקסים פלקושצנקו והחלוץ ירדן שועה שנפצעו במשחק האחרון מול שטרסבורג ייבדקו היום. בכרמל מקווים כי מדובר בפציעות קלות. במועדון הירוק רוצים לפתוח את העונה בצורה טובה בניגוד לשנים עברו ומקווים בקרוב מאוד לצרף שחקנים חדשים.

אתמול נערכה פגישה נוספת בין הבעלים יעקב שחר לבין המאמן מרקו בלבול והסקאוט אלון חרזי ששוב העבירו את רשימת הזרים לחיזוק הקבוצה, כאשר המטרות הן להתחזק בבלם, קשר אחורי וקשר מתחת לחלוץ, כמה שיותר מהר, כדי שיהיו מוכנים לפתיחת העונה. בנוסף, הקבוצה מהכרמל תערוך מספר משחקי אימון כדי להמשיך לגבש את הסגל שיגיע דרוך למשחק פתיחת הליגה נגד הפועל רעננה.

החלטה נוספת שהתקבלה במועדון היא להקפיא בשלב זה את השאלות השחקנים. במכבי חיפה הבהירו לחלק מהשחקנים שלא מצאו את מקומם בסגל של בלבול מתחילת העונה כי כל עוד לא יגיעו שחקנים חדשים במקומם – אף אחד לא יושאל לקבוצה אחרת. "אנחנו רוצים סגל רחב כאשר כל שחקן יהווה תחרות לשחקן אחר", אמרו במועדון.


ירדן שועה עם מרקו בלבול (מאור אלקסלסי)


יעקב שחר, מרקו בלבול, אלון חרזי (צילום פרטי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי