סבוריט עורך אימונים מלאים וצפוי לשוב להרכב נגד סודובה

אנריק סבוריט, ז'איר אמאדור
אנריק סבוריט, ז'איר אמאדור | מכבי תל אביב, האתר הרשמי

המגן הספרדי, שעדיין לא שיחק העונה במדי מכבי ת"א בעקבות פציעה, אמור לשוב לעמדת המגן השמאלי נגד הליטאים ביום חמישי (20:15, ישיר בספורט4). יותר מ-6500 אוהדים רכשו כרטיסים למשחק

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

מכבי תל אביב תגביר הערב (שני) את קצב ההכנות, כאשר תערוך אימון נוסף לקראת המשחק הביתי נגד סודובה הליטאית במסגרת המוקדמות השלישי הליגה האירופית (חמישי, החל מ-20:15 בשידור ישיר בספורט4). למעלה מ-6500 אוהדים רכשו כרטיסים למשחק.

על פי התרגולים האחרונים, מסתמן שהמאמן ולדימיר איביץ' ימשיך במגמה של מערך התקפי, כאשר הוא מתכנן שני שינויים לפחות ב-11. המגן הספרדי אנריק סבוריט, שלא שיחק כמעט חודש, מתאמן בצורה מלאה וצפוי לפתוח במקום אופיר דוידזאדה, באגף שמאל. שינוי נוסף שמתוכנן איביץ' הוא הצבתו של יונתן כהן בהתקפה, כנראה על חשבונו של אבי ריקן. כהן שנכנס כמחליף במחצית נגד קלוז', גילה יכולת טובה, כבש שער והיה מעורב מאוד במשחק ההתקפי של הצהובים.

איתן טיבי, שחתם לשנתיים כפי שנחשף לראשונה בספורט1, ערך אתמול אימון מלא עם הקבוצה וצפוי להתאמן עם חבריו גם במהלך השבוע. טיבי שלא התאמן בקיץ במסגרת קבוצתית, שמר על כושר בסיוע מאמן אישי ובסמוך ליום חמישי יחליט איביץ' אם לכלול אותו בסגל. הקפטן שרן ייני חש הטבה במצב הפציעה ברגלו, אך הוא לא צפוי להיות בסגל למשחק.

במהלך שעות הצהריים נערכה הגרלת הפלייאוף של הליגה האירופית, ומכבי ת"א גילתה מי תהיה יריבתה בשלב הבא, בתנאי שיעברו את הליטאים – המפסידה במשחק בין פרנצווארוש, אותה פגשו לפני כשנה ובין דינאמו זאגרב, שהדיחה את הפועל באר שבע אשתקד ממוקדמות ליגת האלופות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי