רשמית: אלבן פנישי חתם בבני יהודה, יצטרף לנסיעה לבאקו

אלבן פנישי
אלבן פנישי | אריאל שלום

הבלם הצטרף לכתומים וצפוי להיכלל בסגל כבר ביום חמישי נגד נפטצ'י, על מועמדותו פורסם לראשונה בספורט1. נמשכים הניסיונות לסכם עם ב"ש ואלו, בלטקסה יושאל ממכבי ת"א כשיהיה סיכום על הארכת חוזהו בצהוב

קבוצות: בני יהודה
(גודל טקסט)

הבלם האלבני-קוסוברי, אלבן פנישי בן ה-28, חתם היום (שלישי) לעונה אחת בבני יהודה אחרי שהמאמן יוסי אבוקסיס נתן אור ירוק לצירופו. פנישי, שעל מועמדותו לבני יהודה פורסם לראשונה בספורט1, שיחק בעונה שעברה בבני סכנין, עמה ירד לליגה הלאומית.

פנישי התאמן עם הכתומים במהלך הקיץ ואף הגיע למספר ימי התרשמות נוספים במהלך מחנה האימון שקיימה הקבוצה בפולין. הוא חתם על חוזה לשנה עם אופציה לעונה נוספת ועל פי התכנון הוא ימריא עם הקבוצה מחר לאזרבייג'אן, לקראת משחק החוץ נגד נפטצ'י במסגרת סיבוב המוקדמות השלישי של הליגה האירופית, שייערך ביום חמישי בבאקו.

פנישי הוא הזר הראשון שחותם בקבוצה העונה והוא מצטרף אל השוער הליטאי אמיליוס זובאס והקשר איסמעילה סורו מחוף השנהב, שממשיכים מהעונה שעברה. בצוות המקצועי ממשיכים בחיפושים אחר חלוץ זר, לחיזוק החלק הקדמי.

ילבש כתום. פנישי במעמד החתימה, עם סוכנו אדם קידן. (בני יהודה, רשמי)
ילבש כתום. פנישי במעמד החתימה, עם סוכנו אדם קידן. (בני יהודה, רשמי)

אבוקסיס צפוי לתרגל הערב באימון את ההרכב שאיתו הוא מתכנן לפתוח בחמישי, כאשר הוא יאלץ להסתדר עם הרכב חסר, ללא הקפטן איציק עזוז, הקשר איתן וולבלום והקשר עמית זנטי, שפצועים ולא יעמדו לרשותו.

בתוך כך, ממשיכים הניסיונות לצרף את המגן דור אלו, כאשר טרם נסגרה סוגיית שכרו של המגן, שמשתכר כ-180 אלף דולר בהפועל באר שבע ועדין לא ברור כיצד יתחלק נטל התשלום בין הקבוצות. שחקן נוסף שצפוי להצטרף הוא המגן השמאלי מתן בלטקסה, ששיחק בקבוצה בעונה שעברה.

בלטקסה נמצא במגעים עם ראשי מכבי תל אביב בנוגע להארכת חוזהו במדי האלופה וברגע שזה יקרה, הוא צפוי להיות מושאל שוב לבני יהודה. במגן מעוניינת גם בית"ר ירושלים, אך לראשיה הובהר כי תוכל לקבל אותו במתווה של רכישה בלבד.


בלטקסה העונה נגד בני יהודה. ישוב לכתום? (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי