טל בן חיים סובל ממתיחה. הערכה: השבוע יוחתם בלם

טל בן חיים
טל בן חיים | דני מרון

בית"ר ירושלים שלחה את הבלם לבדיקת MRI בעקבות חוסר הוודאות, נמצא כי הוא עשוי לשוב לפתיחת הליגה. שני מועמדים מובילים לבניון ולוי, שלוחצים לסיום הסאגה. דגני ביקש שדרוג ביחס לחוזהו הנוכחי בהפועל ת"א

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

בלם בית"ר ירושלים, טל בן חיים, עבר אמש (שני) בדיקת MRI בעקבות הפציעה ממנה הוא סובל ובסיומה אובחן כסובל ממתיחה בגיד המפשעה, פציעה שצפויה להשבית אותו בין שבוע לשבועיים.

הבדיקה נערכה אתמול על רקע חשש שבן חיים, שסבל מרגישות במפשעה, עלול להיעדר לתקופה ממושכת יותר ואף להחמיץ את פתיחת העונה. עוד לפני תוצאות הבדיקה נאסר עליו להתאמן וכמובן שהוא לא יהיה בסגל גם למשחק מול אשדוד בגביע הטוטו. כידוע, בן חיים לא שותף במשחקי פתיחת עונת 2019/20 בגביע הטוטו, מול נס ציונה, הפועל רעננה והפועל תל אביב, זכר לפציעה במשחק האימון מול מ.ס אשדוד. 

במקביל, רוני לוי ויוסי בניון ממשיכים לעבוד כדי להביא בלם זר. במועדון העריכו אתמול בזהירות שעד סוף השבוע הבא יוחתם בלם כדי שיוכל להתאקלם ולהתאמן לפני המשחק הראשון העונה מול הפועל באר שבע. ככל הידוע, לבניון ולוי נותרו שני מועמדים מובילים וייתכן שההחלטה תתקבל עוד לפני סוף השבוע הנוכחי.

לגבי אוראל דגני שביקש לעזוב את הפועל ת"א, משה חוגג ממשיך לטעון בפני מקורביו כי יהיה מוכן לשלם כ-700 אלף שקל בלבד על אוראל דגני. במועדון יודעים שגם הפועל באר שבע רוצה את הבלם, אבל הבהירו אתמול כי "לא נשלם את סעיף השחרור. 400 אלף יורו זה יותר מדי". דגני, כך מתברר, הודיע לראש בית"ר כי הוא רוצה לשדרג את שכרו מהפועל תל אביב. כעת הוא דורש יותר מ-200 אלף דולר לעונה, לעומת החוזה בהפועל תל אביב שמסתכם בכ-185 אלף.


דורש שדרוג בשכר לעומת חוזהו הקיים בהפועל ת"א. דגני (אודי ציטיאט)

בית"ר תתארח מחר (רביעי) באשדוד, ונקודה תספיק לה כדי להעפיל לחצי גמר גביע הטוטו. לוי ייתן מנוחה למספר שחקני מפתח, כך שאנתוני וארן יפתח אם יחלים סופית ואילו שלומי אזולאי אמור לקבל מנוחה. גם אופיר קריאף ודן איינבינדר עשויים לפתוח. בנוסף לבן חיים ועידן ורד הפצועים, גם המגן השמאלי מקסים גרצ'קין ערך אימון קל בנפרד. המאמן רוני לוי אמר לשחקנים לפני האימון: "הגישה שלכם טובה מאוד, ולמרות רצף המשחקים העמוס, אנחנו חייבים להשלים את המשימה ולהעפיל לחצי הגמר. מצפה מכל הסגל להמשיך ולהפגין את המחויבות שאפיינה אתכם עד עכשיו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי