החיזוק הבא? קני סייף מועמד להצטרף להפועל באר שבע

קני סייף
קני סייף | AFP

בקבוצה הבינו שחסר משהו במשחק ההתקפה וקשר הכנף שלא נמצא בתוכניות של אנדרלכט עשוי להצטרף בהשאלה עד לסיום העונה. המהלך צפוי לצבור תאוצה אם הקבוצה של בכר תעפיל לשלב הבתים בליגה האירופית

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

בהפועל באר שבע אמנם מתרכזים במשחק ביום חמישי מול נושפינג בסיבוב המוקדמות השלישי של הליגה האירופית (20:55, שידור ישיר בספורט1) אך לצד זאת נעשים מאמצים גדולים לחיזוק הסגל. לצד המחשבה להתחזק בבלם בעקבות מכירתו של חאתם אלחמיד לסלטיק, כאשר המועמד המוביל להצטרף הוא שחקנה של הפועל תל אביב, אוראל דגני, שאיבד את סרט הקפטן, בבאר שבע גם בודקים אפשרות לחזק את החלק הקדמי של הקבוצה.

מי שמסומן כאופציה להצטרף לקבוצה הוא קשרה של אנדרלכט הבלגית, קני סייף. בבאר שבע זיהו במשחקים הרשמיים שנערכו במסגרת האירופית שחסר משהו במשחק ההתקפה של הקבוצה וסייף, שכלל הנראה לא נמצא בתוכניות של אנדרלכט ובשנה שעברה שיחק ב-MLS, יכול להוות חיזוק משמעותי. המתווה הצפוי לעסקה הוא ששחקן הכנף יושאל לקבוצה של ברק בכר עד לסיום העונה, כשלקבוצה מבירת הנגב תהיה אפשרות לרכוש את כרטיס השחקן שלו בסוף העונה.

המהלך צפוי לצבור תאוצה אם באר שבע תצליח להעפיל לשלב הבתים בליגה האירופית. במצב שכזה הקבוצה תשלשל לקופה סכום כסף רציני המוערך בכמה מיליוני יורו, ומנגד יהיה צורך לעבות את הסגל כדי לווסט את העומס בין הזירה המקומית לזירה האירופית. במקביל, לקבוצה ישנה אפשרות לצרף זר שישי, זאת לאחר שחרורו של הקשר אריק סאבו. במידה וסייף יגיע, בבאר שבע יחזרו לתוכנית המקורית ימקדו את החיפושים אחר זר בעמדת הקישור האחורי.


קני סייף. החיזוק הבא של באר שבע? (צילום: טוויטר)



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי