בכיר בבית"ר שוחח עם חמד, שהבהיר: הסיכויים שאחזור קלושים

תומר חמד
תומר חמד | ערן לוף

חלוץ ברייטון מכוון לליגת המשנה באנגליה או מעבר לספרד. חוגג נפגש עם ארדן, ששיבח אותו על המאמצים שהוא מפעיל בנושא הגזענות. אפשרות: קנס יוטל על אוהדים שישמיעו הערות גזעניות. הבעלים: "המערכת לצדנו"

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

בכיר בהנהלת בית"ר ירושלים פנה היום (שלישי)  לתומר חמד במטרה לבדוק האם בכוונתו לעזוב את אנגליה ולשוב לישראל. לספורט1 נודע כי חמד הבהיר לאותו גורם שהסיכויים לחזרתו לארץ קלושים. יחד עם זאת, נראה כי עצם הפניה מהווה סממן למה שעתיד לקרות בקבוצה: משה חוגג לא חושש להגדיל את התקציב כדי להביא שחקן בכיר נוסף לקבוצה. "הייתה פניה לחמד כדי לבדוק אפשרות אם הוא רוצה לחזור, אבל הוא צפוי להישאר באירופה כך שהעניין ירד מסדר היום", אמר מקורב לנושא. חמד עצמו מכוון לאחת משתי האופציות: חתימה בליגת המשנה באנגליה עד יום חמישי הקרוב או חזרה לספרד.

אחרי שהבלם טל בן חיים קיבל את תוצאות בדירת ה-MRI ונקבע כי הוא סובל ממתיחה במפשעה, גורמים בבית"ר הבהירו כי ללא קשר לפציעה אמור לנחות בימים הקרובים בלם זר, כשההחלטה הסופית לגבי שני המועמדים המובילים עשויה להתקבל כבר השבוע

בנושא אחר: כפי שתוכנן מראש, משה חוגג נפגש היום עם השר לעניינים אסטרטגים גלעד ארדן והשניים דנו במציאת פתרונות לגזענות ולאלימות. ארדן אף שיבח את חוגג על המאמצים שהוא משקיע בנושא הזה. בהודעה משותפת שהוציאו בית"ר והמשרד לביטחון הפנים נכתב כי מלבד חוגג נכחו גם מנכ"ל הקבוצה מוני ברוש ויו"ר המועדון אלי אוחנה. כמו כן, בפגישה השתתפו מנכ"ל המשרד לביטחון הפנים צ'יקו אדרי ראש חטיבת האבטחה במשטרת ישראל תנ"צ מוריס חן, נציגי היחידה למניעת אלימות בספורט וגורמי האכיפה במשטרת ישראל.


(בית"ר ירושלים)

"השר ארדן שוחח עם הנהלת המועדון על פעילות הקבוצה למיגור האלימות והגזענות ועל המשך המאבק המשותף בהן במטרה לאפשר לכל אוהדי הקבוצה מרחבי המדינה ליהנות מצפיה ועידוד במשחקי הקבוצה באופן בטוח ונקי מגילויי גזענות ושנאה", לשון ההודעה. "בפגישה הועלו פתרונות אפקטיביים שייבחנו בתקופה הקרובה וביניהם יכולת הקבוצה להרחיק אוהדים לפרק זמן ממושך ממשחקי בית וחוץ ובחינת מתן סמכות למשטרה להטיל קנס כספי בהליך של 'הסדר מותנה' בגין קריאות גזעניות".

השר בירך את חוגג על פעילותו ואמר: "כאוהד בית"ר מילדות, אני מברך את המועדון ואותך על הפעילות לשיפור חווית הספורט ולמיגור גילויי גזענות מהמגרשים. משטרת ישראל השקיעה המון בשנים האחרונות כדי להיאבק באלימות בספורט ואני מצפה ממנה ומפרקליטות המדינה להפעיל את כל הכלים והסמכויות כדי להיאבק באותם אלו שפוגעים בציבור כולו וגם מכתימים את שמה של ישראל ברחבי העולם בשל האלימות והקריאות הגזעניות שמשחקים לידיים של אויבנו ומחרימנו".

משה חוגג: "אנחנו שמחים מאוד מהדרך בה השר פועל, משתף איתנו פעולה ורואה איתנו עין בעין את המטרה אליה אנחנו חותרים. נמשיך לדבוק ב'ואהבת לרעך כמוך' ככלל יסוד עבורנו, כשמערכת האכיפה לצידנו".


"נמשיך לדבוק ב'ואהבת לרעך כמוך'" (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי