ג'ראלדש עשוי לפתוח בהרכב מכבי ת"א, שתשאיל את בלטקסה וחוזז

אנדרה ג'ראלדס
אנדרה ג'ראלדס | מכבי תל אביב, האתר הרשמי

דריכות אצל האלופה לקראת סודובה (חמישי ב-20:15, ספורט1). המגן מועמד להחליף את קנדיל, סבוריט החלים וצפוי לפתוח. המגן והקשר לא אמורים להישאר, התלבטות בנוגע לקארצב. נועם כהן האריך חוזה והושאל

(גודל טקסט)

דריכות במכבי תל אביב לקראת המשחק מחר (חמישי ב-20:15, ספורט4) נגד סודובה במסגרת סיבוב המוקדמות השלישי של הליגה האירופית, כאשר המטרה המוצהרת של אלופת ישראל היא להשיג מקדמה משמעותית לקראת הגומלין שייערך בשבוע הבא בליטא.


המאמן ולדימיר איביץ' יתייצב בהמשך למסיבת העיתונאים המסורתית ולאחר מכן מכבי תל אביב תקיים את האימון המסכם, ממנו ייעדר הקפטן שרן ייני שטרם החלים מהפציעה בשריר התאומים ולא יהיה בסגל. מי שעשוי לרשום הופעת בכורה בהרכב הוא המגן אנדרה ג'ראלדש, שעלה מהספסל במקום מאור קנדיל ב-2:2 נגד קלוז'.


החדשות הטובות עבור מכבי תל אביב ואוהדיה הגיעו מכיוונו של אנריק סבוריט שהחלים מהפציעה ממנה סבל והוא צפוי לשוב לעמדת המגן השמאלי על חשבונו של אופיר דוידזאדה. על שני המקומות לצד איתי שכטר ודור מיכה נאבקים יונתן כהן, ניק בלקמן ואלירן עטר.


 


אמור לשוב להרכב. אנריק סבוריט (מכבי תל אביב)


אחרי שהמריא עם הצהובים למחנה ולא מצא את מקומו בסגל של איביץ', נועם כהן, שעל מועמדותו פורסם בספורט1, הושאל  ממכבי תל אביב לעולה החדשה סקציה נס ציונה לאחר שהמגן הימני הצעיר האריך את חוזהו בשורות אלופת ישראל עד 2022 והמועדונים הגיעו לסיכום.


לאחר השאלתו של כהן, שהייתה די צפויה בשל החתמתו של ג'ראלדש, בקרוב צפויים אנשי מכבי תל אביב והצוות המקצועי של המועדון לקבל החלטה בנוגע לארבעה שחקנים נוספים שמעמדם אינו ברור: מתן בלטקסה, עדן קארצב, מתן חוזז ואילון אלמוג.


בלקטסה קרוב לסיכום על הארכת חוזהו במכיב תל אביב והוא צפוי לעבור בהשאלה לבני יהודה. גם חוזז, לו ביקוש רב בליגת העל, ככל הנראה יושאל פעם נוספת. השניים שמתנדנדים בין הישארות להשאלה הם קארצב ואלמוג, שמחוזרים על ידי לא מעט קבוצות ובשלב זה במכבי ת"א מסרבים לשחררם.



צפוי לשוב לשכונה. מתן בלטקסה (דני מרון)


אם יהיו התפתחות בנוגע לדור פרץ שמבוקש על ידי לוקומוטיב מוסקבה וקבוצות נוספות באירופה, קארצב עשוי להישאר ולנסות למלא את החלל במרכז המגרש. גם לגבי אלמוג כאמור טרם התקבלה החלטה סופית ובמועדון מבינים שאם הקבוצה תעפיל לשלב הבתים בליגה האירופית, איביץ' יזדקק לסגל רחב מה שעשוי להוביל להשארתו.


בן מנספורד, מנכ"ל מכבי ת"א, אמ: "במהלך החודשיים האחרונים, נועם הרשים את כולם במועדון עם האיכות והגישה שלו. אנו מאושרים כי הוא האריך חוזה בעונה נוספת והוא מצטרף עכשיו לנס ציונה בהשאלה. לנועם היה חלק חשוב בקבוצת הנוער שזכתה באליפות בעונת 2017/18 והוא ייצג את ישראל במדי הנבחרת הצעירה בעונה שעברה. במהלך השבועות האחרונים הוכיח נועם כי יש לו את ה-DNA של מכבי ואנו מצפים לראות אותו משחק העונה בליגת העל".


בעונה שעברה רשם כהן 34 הופעות בכל המסגרות במהלך עונת השאלה לבית"ר תל אביב רמלה מהליגה הלאומית ושלוש הופעות במדי הנבחרת הצעירה של ישראל. בנוסף ייצג כהן את נבחרות הנוער והנערים של ישראל 31 פעמים.


צפויים להחליט בקרוב. מנספורד ויצחקי (לירון מולדובן)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי