ורד: "לא היה מנוס מניתוח, בטוח שאחזור חזק יותר, בקרוב"

עידן ורד
עידן ורד | אודי ציטיאט

קשר בית"ר המריא לניו יורק, בקבוצה הבהירו: "יהיה שחקן חשוב במערך של רוני" ומעריכים שיחזור בספטמבר. בסביבתו של ז'אורז'יניו אישרו את הגישושים מבני יהודה, הקשר יבקש להתאמן בשורותיה

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

"המסע לארצות הברית אינו דבר פשוט, אבל לא היה מנוס מניתוח. ניסיתי לחזור ללא התערבות כירורגית, אבל לא הייתה ברירה. אני בטוח שאחזור חזק יותר, בקרוב". כך אמר קשר בית"ר ירושלים, עידן ורד, לחבריו בעקבות ההחלטה לעבור ניתוח בכף רגלו.

הפציעה של ורד איננה דבר חדש. עוד לפני מחנה האימונים בפולין התברר כי השחקן ימריא לבוסטון לצורך טיפולים, כדי לנסות ולמנוע הליך כירורגי. ורד חזר לישראל ולפני כשבועיים, בהתייעצות עם הצוות הרפואי, הוחלט שינסה לחזור לאימונים תוך שבוע. בבדיקה נוספת שנערכה התברר כי אין מנוס מניתוח, ובהתאם לכך השחקן המריא לניו יורק, שם ינותח השבוע. בעוד כשבועיים יחל ורד בהליך הדרגתי לקראת חזרה למגרשים. "אמרנו כבר אז שורד יהיה שחקן חשוב במערך של רוני לוי, וכך יהיה", אמרו הלילה בבית"ר.

מחזור הליגה הראשון ייפתח ב-24 באוגוסט. בית"ר תפגוש את הפועל באר שבע, אבל עוד קודם לכן היא תפגוש את הקבוצה של אלונה ברקת בחצי גמר גביע הטוטו. ורד לא היה אמור לקחת חלק בשני המשחקים גם ללא קשר לניתוח. ההערכה היא, אם הכל יעבור בשלום, שורד יחזור למגרשים כבר בחודש ספטמבר.


עידן ורד (דני מרון)

ומה קורה לגבי שחרורי שחקנים? כפי שפורסם בספורט1, ז'אורז'יניו מבוקש בבני יהודה וייתכן שיתחיל להתאמן עם הזהובים אם יקבל אישור לכך. בימים הקרובים צפויה פגישה בעניין על מנת לסלול את דרכו לקבוצה של יוסי אבוקסיס. בבית"ר ממתינים לאפונסו טיירה, שאמור להשיב בקרוב על ההצעה לעזוב תמורת פיצוי של שלושה חודשים. ההערכה היא שהסאגה תיפתר כבר בימים הקרובים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי