יואב כץ תקף: "השחקנים לא רצו ולא נלחמו"

יואב כץ
יואב כץ | דני מרון

הבעלים של הפועל חיפה זעם על היכולת של השחקנים והבהיר: "לא מתכנן רכש חדש בשלב זה". בוריץ' הרשים בשער, במועדון מקווים שקפילוטו ומשפתי יהיו כשירים לרעננה

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

אכזבה קשה בהפועל חיפה בעקבות ההפסד הביתי אמש (שני) להפועל חדרה. למרות שער מהיר של אלמוג בוזגלו, ויכולת מצוינת בדקות הפתיחה, ככל שהדקות חלפו האדומים נראו פחות ופחות מרשימים, והתקפה חדרה לא הפסיק להביך את ההגנה של חיים סילבס.

בקריית חיים טוענים שהיכולת המאכזבת נובעת מכושר גופני ירוד וגישה לא נכונה של השחקנים. מאמן האדומים אף דיבר על כך בסיום המשחק וטען שמרבית השחקנים לא זכו למנוחה למרות דקות רבות בגביע הטוטו. לעומת זאת, יואב כץ, הבעלים לא קיבל בהבנה את התירוצים:

"השחקנים לא רצו מספיק ולא נלחמו. זה כל הסיפור. רכש? זה בכלל לא על הפרק, יש מספיק שחקנים שצריכים לספק את הסחורה, כל עוד זה לא קורה אין טעם להביא שחקנים חדשים". 


שחקני הפועל חיפה מאוכזבים. "לא רצו מספיק" (מאור אלקסלסי)

מי שבכל זאת זכה למחמאות היה השוער יסמין בוריץ' שהציל את הקבוצה מספר פעמים ממבוכה במחצית השנייה: "הוא מציג יכולת גבוהה בכל המשחקים ולא סתם עקבנו אחריו. כבר מזמן שכחנו את שטקוס" אמרו גורמים במועדון.

בהפועל חיפה מקווים לראות את צמד הבלמים, גיא משפחתי וניסו קפילוטו, חוזרים מפציעותיהם בקרוב. האחרון סובל מכאבים בצלעות אך לא סובל משבר ובמועדון בטוחים שיהיה כשיר למחזור הראשון. גם הקשר גל אראל בין הפצועים, אך מועד החזרה שלו למגרשים עדיין אינו ידוע.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי