בית"ר נפגשה עם טיירה, התקרבות במגעים להתרת חוזהו

אפונסו טיירה בבית"ר ירושלים
אפונסו טיירה | דני מרון

סוכנו של הקשר, שלא נמצא בתוכניות של רוני לוי, יוזמן לפגישה בניסיון לחתום על סיכום. ז'אורז'יניו מצפה שהקבוצה תאפשר לו להתאמן בבני יהודה. ייתכן שהחזרה של טל בן חיים תתעכב, נמשך הנתק עם לה-פמיליה

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים קיימה פגישה עם הקשר אפונסו טיירה לגבי התרת חוזהו. הקשר הפורטוגלי ממשיך להתאמן עם הקבוצה, אך לא נמצא בתוכניות של רוני לוי וכעת יש ניסיון להתיר את חוזהו תמורת פיצוי.

כזכור, לאחרונה פרסמנו כי בית"ר ירושלים מתכננת להציע לקשר פיצוי של שלושה חודשים תמורת התרת החוזה. הצדדים נפגשו, נרשמה התקדמות במשא ומתן, אך טיירה עדיין דורש פיצוי גבוה יותר. בימים הקרובים יוזמן סוכנו אבי נימני לפגישה בניסיון לסגור סופית את תנאי עזיבתו.

ז'אורז'יניו, לעומתו, יבקש לערוך מספר ימי התרשמות בבני יהודה, אם הדבר יתאפשר כמובן. בבית"ר מעדיפים שהשחקן יעבור לקבוצה אחרת ללא תנאי, אך בסביבתו של השחקן הבהירו כי מכיוון שלא שיחק תקופה ארוכה, יהיה לו קשה למצוא קבוצה בתנאים הללו.


יבקש להתאמן בבני יהודה. ז'אורז'יניו (דני מרון)

מקס גרצ'קין חזר אתמול לאימונים מלאים. ייתכן שהחזרה של טל בן חיים תתעכב מעט והוא לא יחזור בשבוע הבא ולא יהיה בסגל לפתיחת העונה, אלא רק במחזורים הבאים. רוני לוי ויוסי בניון עדיין לא קיבלו החלטה בנוגע לבלם הזר. מספר שחקנים נמצאים על הכוונת וההערכה היא שעד השבוע הבא יחתום בלם בקבוצה.

בנושא אחר: מערכת היחסים בין משה חוגג ללה פמיליה ממשיכה להיות מתוחה. לדברי גורמים בארגון, ההחלטה שהתקבלה לפני כשבועיים לפיה נאסר עליהם למכור מוצרי עידוד מחוץ לאצטדיון עדיין תקפה. כזכור, חוגג הודיע כי לא יתמוך בארגון לאור ההודעה שהוציא מיד לאחר מסיבת העיתונאים, בה הכריזו הצדדים על שיתוף פעולה.

מערכת היחסים בין משה חוגג ללה פמיליה ממשיכה להיות מתוחה (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי