במכבי חיפה מרוצים מווילדסחוט: "הוא נראה מצוין באימונים"

יאניק ווילדסחוט
יאניק ווילדסחוט | מאור אלקסלסי

ההולנדי שלא שותף נגד שטרסבורג צפוי לפתוח נגד נתניה (שבת ב-20:30): "יתרום לנו רבות העונה". שרי, שעדיין לא נמצא בכושר משחק, עשוי להשתלב במחצית השנייה. סלליך, שמתאושש מקרע בצולבת, עשוי לשוב באוקטובר

(גודל טקסט)

מכבי חיפה תערוך בשבת (20:30) חזרה גנרלית לקראת פתיחת ליגת העל כשתתארח אצל מכבי נתניה במסגרת גביע הטוטו, כאשר המנצחת במפגש תסיים את המפעל השלישי בחשיבותו במקום השביעי. המאמן מרקו בלבול מתכנן לפתוח עם הרכב חזק כשהוא מדע לכך שתוצאה טובה תסייע לביטחון העצמי של שחקניו.

בלבול טרם תרגל את ההרכב לקראת המשחק, אולם לא מן הנמנע כי יאניק ווילדסחוט יקבל הזדמנות ב-11. ההולנדי הרשים את הצוות המקצועי באימונים האחרונים והיה מהמצטיינים בשורות הירוקים גם במשחק ההכנה נגד הפועל באקה אל גרבייה. "הוא נכנס לכושר ונראה מצוין לאחרונה. אין ספק שהוא יתרום לנו רבות במשחקי הליגה", אמרו בחיפה.

מי שעדיין לא נמצא בכושר משחק מלא הוא טיירון שרי, הרכש החדש, שעשוי לעלות מהספסל במהלך המשחק נגד מכבי נתניה וההחלטה הסופית לגבי שיתופו תתקבל רק לאחר האימון המסכם שייערך ביום שישי.

מי שכמובן לא יהיה בסגל הוא סינטיהו סלליך, שנפצע במהלך העונה שעברה וקרע את הרצועה הצולבת. הקשר, שנמצא בעיצומו של הליך שיקום, יצא לפני מספר ימים לאיטליה על מנת להאיץ את התהליך והוא צפוי להישאר שם עד סוף ספטמבר. עוד לפני היציאה לארץ המגף, סללך עבר בדיקה אצל ד"ר פסקין והתוצאה החיובית הפתיעה את הצוות המטפל.

במכבי חיפה סיפרו כי קיימת הערכה שסלליך ישוב למגרשים כבר בחודש אוקטובר. "הוא יהיה חלק חשוב במערך של מרקו בלבול וכולנו מצפים לחזרתו", הסבירו. בנושא אחר, במועדון הביעו שביעות רצון מהשיפור במצבו של המנכ"ל לשעבר איתמר צ'יזיק.


עשוי לשוב כבר באוקטובר. סלליך (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי