טיירה אישר: "נותרה לי עונה אחת בחוזה, אבל כבר מחפש אתגר חדש"

אפונסו טיירה בבית"ר ירושלים
אפונסו טיירה | דני מרון

הפורטוגלי התראיין, בסביבתו אישרו את הפרסום בספורט1, לפיו הוא קרוב לסיכום להתרת החוזה שלו. אחרי תביעת הענק של בית"ר וחוגג, במועדון הבהירו: "אף אחד לא יחצה קווים". הקבוצה הודיעה על ספונסר ראשי חדש

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

קשר בית"ר ירושלים, אפונסו טיירה, אישר הבוקר (חמישי) את הפרסום בספורט1 לפיו הוא יעזוב את הקבוצה בקרוב. בראיון שקיים הבוקר בתקשורת הזרה, הודה טיירה כי: "נותר לי חוזה לעונה נוספת בבית"ר, אבל אני מחפש אתגר חדש, מחפש הכרה וזה אומר חזרה לאירופה". טיירה המשיך ואמר: "אני בן 27 ואלו השנים הכי טובות בקריירה של כדורגלן. מלבד אנגליה, הייתי רוצה לשחק בצרפת, הסגנון שלי מתאים לשם. כשהייתי בן 16 ושיחקתי בספורטינג, הייתי קרוב לחתימה בליל. אבל הייתי צעיר ולא קיבלתי החלטה לבדי".

בנושא אחר: הפרסום אמש בנוגע לתביעות שהגישה בית"ר ירושלים כלפי אוהדים הפך לשיחת היום בקרב אוהדי הקבוצה, שחלק הגדול מגנה כמובן את תופעת הגזענות. בבית"ר ירושלים אישרו אתמול את הגשת התביעה לבית משפט השלום בפתח תקווה, בגובה מיליון שקל, כלפי האוהד שהתבטא בחשבון הוואצאפ נגד עלי מוחמד.

פרקליטו יוני ג'ורנו הגיש שלשום מכתב תגובה להנהלת בית"ר ירושלים והבהיר אתמול בשיחה עם ספורט1 כי: "בית המשפט לא ישתף פעולה עם תביעה מהסוג הזה". גורמים בבית"ר ירושלים הבהירו בעקבות הפרסום: "לכל אוהד מותר להעביר ביקורת, אבל לאף אחד אסור לחצות קווים אדומים. כל אוהד שיהיה שותף לאירוע אלים או גזעני, ייתבע. לאף אחד במועדון אין בעיה עם ביקורת". גדי קינדה לא התאמן גם אתמול. הוא ושלומי אזולאי עדיין בספק גדול למשחק מול באר שבע ביום ראשון.


אפונסו טיירה. יסגור מעגל ויחתום בליגה הצרפתית? (דני מרון)

בנושא אחר, בית"ר ירושלים הודיעה כי 'קבוצת מילניום' תהיה הספונסר הראשי של הקבוצה לעונת המשחקים הקרובה החתימה לעונה אחת תמורת 1.5 מיליון שקלים, עם אופציה לעונה נוספת תמורת הגדלת הסכום ל-1.9 מיליון שקלים.

בעלי המועדון, משה חוגג, אמר: "קבוצת מילניום הינה חברה גדולה ונחשבת מאוד בתחומה, ואנחנו שמחים על החלטתה להצטרף למשפחת בית"ר ירושלים. קבוצת מילניום תהנה מחשיפה אדירה, ומהיום היא חלק מהמותג שלנו. אנו מודים לחברה על הבחירה בדרך החדשה ועל הרצון המשותף להיות חלק בלתי נפרד מהמועדון. החתימה עם מילניום מביאה לידי ביטוי עלייה משמעותית בהיקף הספונסרים שמתחברים למועדון ואת הבעת האמון במותג שהולך בדרך הבית"רית של ואהבת לרעך כמוך".

"אנו מודים לחברה על הבחירה בדרך החדשה ועל הרצון המשותף". משה חוגג (בית"ר ירושלים, רשמי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי