פרנסיסקו דוטארי ינחת הלילה בישראל ויחתום בנס ציונה

פרנסיסקו דוטארי
פרנסיסקו דוטארי | האתר הרשמי

הבלם הארגנטינאי, שנשוי ליהודיה, לא ייחשב לשחקן זר. מעברו של ויטנס אמור להיסגר עד יום ראשון. עתידם של טיטלמן ושרם ייקבע רק לאחר המשחק בגביע הטוטו, בקבוצה ינסו להכשיר את סהר לוי למחזור הראשון בליגה

(גודל טקסט)

חוליית ההגנה של סקציה נס ציונה מתחילה להתגבש. הבלם הארגנטינאי פרנסיסקו דוטארי ינחת הלילה (חמישי) בישראל, על מנת להצטרף לקבוצה של עמיר תורג'מן לאחר שסיכם בקבוצה לפני כחודש.

דוטארי, אשר שיחק בעונה החולפת בשורותיה של סנטרל קורדובה מארצו, נשוי ליהודיה ומשפחתו תחל בתהליך של עלייה, כך שלא ייחשב לשחקן זר. בנוסף, הבלם דריס ויטנס אמור לחתום עד יום ראשון על החוזה שנשלח אליו, ולאחר מכן יגיע ארצה. הבלגי שיחק אשתקד במדי ספרטה רוטרדם מהליגה ההולנדית הבכירה.

ראשי המועדון הכתום טרם קיבלו החלטה לגבי צמד הנבחנים עדן שרם ויובל טיטלמן ועתידם ייקבע רק לאחר המשחק נגד הפועל חדרה במסגרת משחקי הדירוג של גביע הטוטו. כמו כן, מרטין לואיס קוזנייקא, הקשר הארגנטינאי-יהודי, ממשיך להיבחן בסגל הקבוצה.

עמיר תורג'מן. עתידם של טיטלמן ושרם ייקבע לאחר המשחק בגביע הטוטו (דני מרון)
עמיר תורג'מן. עתידם של טיטלמן ושרם ייקבע לאחר המשחק בגביע הטוטו (דני מרון)

הקפטן סהר לוי עדיין פצוע ונעשים מאמצים להכשירו למשחק פתיחת העונה נגד מכבי תל אביב. בנס ציונה מתכוננים להגעתם של כ-10,000 אוהדים למשחק ההיסטורי נגד האלופה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי