ירדן שועה שוחרר מבית החולים, ישוב לאימונים ביום שישי

ירדן שועה, מרקו בלבול
ירדן שועה, מרקו בלבול | מאור אלקסלסי

רופא מכבי חיפה דוקטור אברהם ברבר הורה לפנות את החלוץ, שחש ברע ולא השתתף באימון. גרשון ייעדר נגד מכבי נתניה בעקבות מתיחה בשרירי הבטן. וילדסחוט וחבשי צפויים לפתוח, התלבטות לגבי שרי

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

מכבי חיפה תיאלץ ככל הנראה להסתדר ללא ירדן שועה, שפונה הערב (חמישי) לבית החולים איכילוב וצפוי להחמיץ את משחק החוץ נגד מכבי נתניה במסגרת גביע הטוטו (שבת ב-20:30). החלוץ שסובל מהתקררות נעדר מהאימון ופונה להמשיך טיפול בהוראת רופא הקבוצה דוקטור אברהם ברבר. לאחר מספר שעות שוחרר שועה לביתו והוא ישוב מחר לאימונים, אך לא ידוע אם יהיה כשיר למשחק. שחקן נוסף שלא יעמוד לרשות המאמן מרקו בלבול הוא הבלם רמי גרשון, שסובל ממתיחה בשרירי הבטן.


מוקדם יותר היום חזרו הירוקים לאימונים והם ממשיכים ההכנות לקראת המשחק האחרון שלהם במפעל השלישי בחשיבותו, שיהווה חזרה גנרלית לקראת פתיחת ליגת העל. במועדון אמנם לא מזלזלים בפרס של 300 אלף שקלים במקרה שהקבוצה תגבור על החבורה של דראפיץ' וברדה, אך המחשבה היא קודם כל להחדיר ביטחון בשחקנים.


בלבול מתכוון לעלות את ההרכב החזק ביותר העומד לרשותו והוא יכלול גם את הבלם עאיד חבשי שהורחק נגד שטרסבורג בצרפת ולא לקח חלק בהתמודדות בסמי עופר, כאשר שיטת שלושת הבלמים תישמר. מי שצפוי לפתוח לראשונה העונה הוא יאניק ווילדסחוט לאחר שהרשים במשחק האימון נגד הפועל באקה אל גרבייה בשבת האחרונה. לגבי קשר הרכש טיירון שרי, בלבול עדיין מתלבט.



עשוי לפתוח נגד מכבי נתניה. טיירון שרי (מכבי חיפה, רשמי)


מעבר לכך, בחיפה עדיין מעוניינים להתחזק בחלק האחורי הוא הוא גואל לינץ עליו פורסם לראשונה בספורט1. בכל מקרה בחיפה הבהירו שאחד מבלמי הסגל ישוחרר ברגע שיגיע חיזוק. עבור מרקו בלבול זו יכולה להיות סוגיה מעניינת לאור היכולת הטובה של גרשון ואליסון דוס סנטוס שלא היו בתוכניות של חיפה בתחילת העונה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי