פורסמו שעות מחזור הפתיחה, התל אביביות עדיין מחכות לאישור

מועדי המחזור הראשון בליגת העל
מועדי המחזור הראשון בליגת העל | מנהלת הליגות

מנהלת ליגת העל פרסמה את מועדי המשחקים של המחזור הראשון בעונת 2019/20: מכבי חיפה תפתח נגד רעננה (שבת 18:00, ספורט1), בלומפילד עדיין לא מאושר לשימוש. עד לשינוי, בני יהודה תארח את ק"ש במושבה ביום ראשון

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

ליגת העל הישראלית מתקרבת, ומחזור הפתיחה ייתחיל בשבת הבאה כש-14 קבוצות ייצאו למסע אל תואר האליפות. אחרי ששתיים מתוך שלוש הקבוצות הישראליות עברו שלב בליגה האירופית ולוח המשחקים שלהן באירופה התבהר, הערב (חמישי) פרסמה מנהלת הליגות את מועדי המשחקים במחזור הראשון, בתוספת הבהרה לגבי מצבו של אצטדיון בלומפילד שאמור להיות מוכן בזמן לשריקת הפתיחה של העונה.

"מנהלת הליגות עומדת בקשר רציף עם עיריית תל אביב, הנהלת אצטדיון בלומפילד, הרשויות נותנות האישורים השונים והקבוצות התל אביביות", נכתב בהודעה, "נכון למועד הפצת שיבוץ המשחקים, אצטדיון בלומפילד טרם קיבל את האישורים המתאימים מכלל הגורמים לרבות אישור משטרת ישראל והפקת רישיון העסק. בהתאם לכך, נכון למועד זה, לא ניתן לשבץ משחקים באצטדיון זה ומשחקי קבוצות העיר תל אביב שובצו באצטדיונים החלופיים השונים".

"יחד עם זאת, שיבוץ המשחקים נעשה בהתאם לבקשת עיריית תל אביב והנהלת אצטדיון בלומפילד תוך מטרה לאפשר את קיום שני המשחקים באצטדיון בלומפילד. ככל שיסתיימו כלל העבודות ויתקבלו האישורים הנדרשים על ידי כלל הגורמים בזמן סביר אשר יאפשר את קיום המשחק באצטדיון (לרבות אישורי משטרת ישראל, אישורי הבטיחות, סיום הכנת תשתיות השידור, הכנת הקבוצות המשחקות וזמן סביר אשר יאפשר את היערכות הגעת הקהל) ישובצו משחקים באצטדיון בלומפילד בהתאם".

בלומפילד. יאושר לשימוש עד שבת? (דני מרון)
בלומפילד. יאושר לשימוש עד שבת? (דני מרון)

המשחק הראשון של העונה יתקיים בסמי עופר, כשמכבי חיפה תארח את הפועל רעננה בשעה 18:00 (שידור ישיר בספורט4). בהמשך השבת יתקיימו המשחקים של הפועל חדרה נגד מ.ס. אשדוד וסקציה נס ציונה נגד מכבי ת"א (20:30, שידור ישיר בספורט4). בני יהודה, שאמורה לחנוך את בלומפילד המחודש ומשחקה נדחה ליום ראשון בגלל המפגש נגד מאלמו בליגה האירופית, תארח את קריית שמונה כאשר עד להודעה אחרת המשחק יתקיים ברמת גן. הפועל תל אביב תארח את מכבי נתניה במושבה (שני 20:15, שידור ישיר בספורט1), אך אם יתקבלו האישורים ייתכן שהאדומים יחזרו לבלומפילד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי