בית"ר תערוך טקס לקלטינס: "הקבוצה עדיין יקרה לו"

דוד קלטינס
דוד קלטינס | דני מרון

לקראת באר שבע בחצי גמר גביע הטוטו: השחקן יתקבל בחולצה ממוסגרת ופרחים. שחקנים על אוחנה: "החכמה היא לא לעלות טעון, אם יביא את היכולת הרגילה זה יעזור לנו מאוד". ורד ינותח היום בכף רגלו

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים ממשיכה בהכנות לקראת המשחק מול הפועל באר שבע ביום ראשון במסגרת חצי גמר גביע הטוטו, כשהשיחה המרכזית לקראת המשחק קשורה לעימות המעניין בין מיכאל אוחנה לדוד קלטינס, שכל אחד מהם עבר ליריבה הקיץ. בבית"ר החליטו לערוך טקס פרידה מכובד לקלטינס לפני המשחק ויעניקו לו חולצה ממוסגרת ופרחים. גורם במועדון סיפר הבוקר כי "הוא עזב כאן בצורה יפה ובית"ר עדיין מאוד יקרה לו, ראוי לעשות לו טקס כזה". 

לגבי אוחנה אמר אחד השחקנים: "כולם בחדר ההלבשה יודעים כמה למיכאל חשוב לנצח במשחק הזה. החכמה היא לא לעלות טעון למשחק, אלא להשתחרר ולשחק את המשחק הרגיל שלו. אם הוא יעשה את זה, אין ספק שזה יעזור לנו מאוד". על היריבה אמרו: "ראינו אותם מול נורשפינג ויש לנו הרבה שיעורי בית לעשות. זאת לא רק הכנה למשחק הליגה, אלא גם מדד אמיתי ליכולת שלנו שרק הולכת ומשתפרת".

אגב, מתברר כי בית"ר ירושלים ערכה לפני כשלושה חודשים בדיקה בנוגע למצבו של אלירן עטר במכבי תל אביב, אולם אז מעמדו לא עמד על הפרק והיא החליטה להחתים את לוי גרסיה. אם עטר יעזוב את מכבי תל אביב, עלולה להיווצר סיטואציה שבה משה חוגג ינסה לצרפו בינואר. "כרגע, נראה שעטר לא יעזוב כל כך מהר את מכבי תל אביב. הוא בטח לא יוותר על חוזה של 420 אלף דולר", אמר מקורב לעסקה.


"יודעים כמה חשוב למיכאל אוחנה לנצח" (אודי ציטיאט)

בפן המקצועי לקראת ב"ש, גם הבוקר (שישי), גדי קינדה ושלומי אזולאי לא נטלו חלק באימון הטקטי וכרגע לא נראה שיהיו חלק מהסגל. רביעיית ההגנה לא אמורה להשתנות, כשלצד אור זהבי אמור לפתוח אנטואן קונטה. מקס גרצ'קין ושי קוסטנטין ישחקן באגפים, מיכאל אוחנה ועלי מוחמד יפתחו בקישור כשפרדי פולמיין, לוי גרסיה ואנתוני וארן ישחקו בחלק ההתקפי. ייתכן שדן איינבינדר יהיה השחקן הנוסף שיפתח במרכז השדה. טל בן חיים ערך אימון בצדי המגרש ולא התאמן. יותר מ-3,000 כרטיסים כבר נמכרו. 

מי שנראה שבקרוב מאוד ייפרד הוא אפונסו טיירה, שכבר עדכן שחקנים בבית"ר כי הוא צפוי לעזוב בקרוב. לדבריו, הוא לא סגר בקבוצה אחרת אך בקרוב יחתום על הסכם עזיבה תמורת פיצוי ובכך יהפוך לשחקן חופשי. ז'אורז'יניו ממתין שהקבוצה תאפשר לו להתאמן בבני יהודה וגם הפועל כפר סבא כבר פנתה לשחקן. לוי ובניון עושים מאמצים כדי שבלם זר ינחת בישראל עד סוף השבוע הבא. עידן ורד יעבור היום ניתוח בכף רגלו ובמועדון מקווים שיחזור בחודש הבא למגרשים.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי