מתכננת לבצע שינויים? דיווח: בלם מבורדו סירב למכבי ת"א

פול באיסה
פול באיסה | VALERY HACHE/AFP/Getty Images

בצרפת פורסם שפול באיסה בן ה-31 זכה להצעה מאלופת ישראל, אולם דחה את ההצעה ובשלב זה ימשיך בקבוצה של פאולו סוזה. לא צוין אם מדובר בפנייה שנעשה לאחרונה או שאולי עוד לפני הדחת הצהובים מהמפעלים האירופיים

(גודל טקסט)

האם מכבי תל אביב חזרה לשוק ההעברות? בימים האחרונים התפרסמו מספר דיווחים באשר לשינויים אפשריים שאולי מתכננת האלופה לבצע בסגלה, תחילה היה זה פרסום ברומניה שחלוץ קלוז' מחוזר אחרי קבוצה גדולה בישראל, אתמול (שלישי) נטען ב"גאזטה" ברומניה שנציגי מכבי תל אביב עוקבים אחרי הקשר האחורי מיחאי בורדיאנו שהיה שותף להדחת אלופת ישראל ממוקדמות ליגת האלופות והבוקר (רביעי) דווח בצרפת שניסיון לצרף בלם עלה בתוהו.

במהלך הקיץ הייתה זו התקשורת הספרדית שטענה בתוקף שז'איר אמאדור מעוניין לעזוב את מכבי תל אביב עקב קשיי התאקלמות בישראל ולא זכה לקבל את מבוקשו מכיוון שהצהובים דרשו פיצוי של מאות אלפי יורו עבור שחרורו, אבל נראה שהמאמן ולדימיר איביץ' והמנכ"ל בן מנספורד בכל זאת בדקו את האפשרות להחליפו לכל הפחות, כי בבורדו פורסם שהבלם פול באיסה זכה להצעה ודחה את האפשרות לעבור לישראל.

באיסה בן ה-31, שחקן הנבחרות הצעירות של צרפת עד לפני כעשור, חזר לבורדו ממלאגה בינואר 2018 תמורת כמיליון יורו, אלא שהופעות בודדות בחצי עונה לא הצליחו להרשים את ראשי המועדון ואת עונת 2018/19 הוא בילה כמושאל בקון. באיסה למעשה כבר היה בבורדו בגיל נוער, אבל ב-2008 התחיל לנדוד ובין השאר שיחק בסנט אטיין, ניס ובמלאגה.

בימים אלה באיסה מתאמן עם בורדו, שנזכיר כי מאמנה הוא אקס מכבי תל אביב פאולו סוזה, ולפי הפרסום אין הצעות קונקרטיות שיובילו בשלב זה לעזיבתו. יש לציין שלא פורסם אם סירובו להגיע למכבי ת"א התרחש לאחרונה או שמא אולי מדובר בהצעה שנעשתה עוד בשלב מוקדם של חלון ההעברות הקיץ. בנוסף, נזכיר שלמכבי תל אביב בשלב זה שישה זרים בסגל, משמע שיהיה עליה לשחרר את אחד מהם כדי לצרף שחקן זר חדש.


סירב להגיע לתל אביב. באיסה (PASCAL GUYOT/AFP/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי