כפי שפורסם לראשונה בספורט1: טיירה התאמן בנפרד

אפונסו טיירה
אפונסו טיירה | דני מרון

הפורטוגלי לא הגיע לסיכום על התרת חוזהו, במועדון עדיין בטוחים: נגיע איתו להסדר בימים הקרובים. מחמאות לברוש על "המהפכה הצרכנית" במועדון: "אי אפשר לשאוף לאליפות עם מנוי ב-600 שקל". חוגג נכח באימון

(גודל טקסט)

בעלי בית"ר ירושלים, משה חוגג, הגיע הבוקר (רביעי) לאימון בבית וגן. הנהלת הקבוצה תתכנס ביממה הקרובה כדי לקבל החלטות קריטיות לגבי המשך העונה כשבשלב הראשון המטרה היא לסגור את נושא ז'אורז'יניו ואפונסו טיירה.

הראשון התאמן היום בחדר הכושר על פי הנחיה שקיבל, אבל אמור לחזור בקרוב לאימונים. כפי שפורסם בספורט1, אפונסו טיירה התאמן בנפרד משאר הקבוצה לאחר שלא הגיע לסיכום עם המועדון. לאחרונה חלה ההתקדמות איתו במשא ומתן שנערך בשבוע שעבר ובקבוצה מקווים שבקרוב יושג הסכם בין הצדדים – אחרת, כאמור, יוקפא. "אנחנו מאמינים שנגיע עם שני השחקנים להסדר, טיירה מתנהג למופת, אבל צריך לזכור שבסוף הכל עניין של כסף", אמרו.

בנושא אחר: אלי אוחנה ומוני ברוש הבהירו אתמול כי המטרה של בית"ר ירושלים היא להגדיל את ההכנסות הקבועות. הקבוצה פותחת מותג אופנה חדש, היא רוצה להגדיל את סך חברי המועדון שלה ואת כמות המנויים, שעומדת כרגע על כמעט 8,000. "למכבי תל אביב יש 18 אלף מנויים, זה אומר שאצלנו יש בעיה מבחינה צרכנית", אמר ברוש. "הרגילו את האוהדים למחירים נמוכים, זה לא יקרה יותר. יש תקציב של 80 מיליון, אז אי אפשר לשאוף לאליפות עם מנוי ב-600 שקל. היום הרבה יותר כיף בטדי. אין קריאות גזעניות". במועדון זוקפים לברוש חלק מהשינוי החיובי שהמועדון עובר לאחרונה.


אוחנה, חוגג וברוש. "אי אפשר לשאוף לאליפות עם מנוי ב-600 שקל" (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי