עוקץ הכדורגלנים: כתב אישום יוגש נגד תושב עכו

ניידת משטרה
ניידת משטרה | לירון מולדובן

משטרת ישראל הודיעה על חשוד שנתפס משמש בתעודות זהות מזויפות, בעזרתן הצליח למשוך אלפי שקלים מחשבונות בנק של שחקנים מהפועל ת"א וממכבי חיפה. צפו בסרטון המתעד את מעשיו

(גודל טקסט)

כשבועיים לאחר ששחקני כדורגל רבים מליגת העל התלוננו על כספים שנמשכו מחשבונות הבנק שלהם, הודיעה היום משטרת ישראל שהסתיימה חקירתו של תושב עכו החשוד בביצוע המעשה.

כזכור, בשבוע הראשון של אוגוסט התלוננו מספר שחקנים, בעיקר מהפועל תל אביב וממכבי חיפה וביניהם שחר הירש, אוראל דגני, רועי זיקרי, סאן מנחם, רז מאיר, דולב חזיזה ואחרים על כך שהם חושדים שנעקצו כל אחד בנפרד, כשהבחינו בזה אחר זה על היעלמותם של אלפי שקלים מחשבונות הבנק שלהם.

דגני ומנחם היו מהיחידים שהחליטו ללכת עם זה למשטרה והתלוננו שנגנבו מהם אלפי שקלים, מה שזכה להדגשת המשטרה בשלב הראשוני כי "לא מדובר ב'פרשת הונאה'". עם זאת, הבנקים מהם נמשכו הכספים נדרשו להוציא ליחידה החוקרת את תיעוד מצלמות האבטחה מהסניפים ומהכספומטים מהם נמשכו מזומנים במטרה להתחקות אחר חשודים פוטנציאליים.


מנחם. התלונה הובילה להגשת כתב אישום (מאור אלקסלסי)

כעת, כך הודיעה המשטרה, בתום חקירה מורכבת ומסועפת, הגישה אתמול הפרקליטות הצהרת תובע לפיה יוגש כתב אישום כנגד תושב עכו בן 22, החשוד כי משך במרמה כסף מזומן מחשבונות בנק של אחרים. עם התקדמות החקירה איתרו חוקרי המשטרה תלונות נוספות ומקרים נוספים בהם על פי החשד, ניגש החשוד לסניפי בנק ברחבי הארץ כשברשותו תעודת זהות מזוייפת, עם פרטיהם של הקורבנות, וביקש למשוך כסף מזומן מחשבונם. במספר מקרים הצליח החשוד למשוך כסף בסכומים של עשרות אלפי שקלים במצטבר ובחלק מהמקרים כשל בניסיונותיו.

מעצרו של החשוד הוארך מעת לעת בבית משפט השלום בראשל"צ, בדיון שנערך אתמול בעניינו החשוד שוחרר למעצר בית בן חמישה ימים ובתנאים מגבילים וכאמור, הפרקליטות הגישה הצהרת תובע לפיה יוגש נגד החשוד כתב אישום.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי