אצטדיון בלומפילד ייחנך במשחק בין בני יהודה לקריית שמונה

אצטדיון בלומפילד
אצטדיון בלומפילד | דני מרון

שלוש שנים של שיפוץ ובנייה מחדש הגיעו לסיומן, לאחר שמשרד התמ"ת נתן את האישור הסופי לפתיחה. בעיריית תל אביב ובהנהלת האצטדיון ממתינים לאישור הסופי של המשטרה לגבי כמות הקהל שתורשה להיכנס

(גודל טקסט)
שלוש שנים ארוכות של שיפוץ ובנייה מחדש הגיעו הערב (חמישי) לסיומן, לאחר שמשרד התמ"ת נתן את האישור הסופי לפתיחתו של אצטדיון בלומפילד המחודש, שמכיל 29 אלף מקומות וייחנך באופן רשמי במחזור הפתיחה של ליגת העל במשחק בין בני יהודה לקריית שמונה (ראשון ב-19:45, שידור ישיר בספורט4).


ביממה האחרונה התקבלו אישורי כל המשרדים הממשלתיים הרלוונטיים וכעת ממתינים בעירית תל אביב ובהנהלת האצטדיון לאישור הסופי של המשטרה, שצריכה להכריע בנוגע לכמות הקהל שתותר להיכנס במשחקי המחזור הראשון.


על פי לוח המשחקים ,ייחנך כאמור האצצטדיון המשופץ במשחק בין בני יהודה לקראת ויממה לאחר מכן אמורה גם הפועל תל אביב לפתוח את משחקיה הביתיים ולארח את מכבי נתניה (שני ב-20:10, ספורט1), כאשר גם במקרה הזה עדין לא ברור כמה קהל יורשה לצפות במשחק.



אצטדיון בלומפילד המחודש (דני מרון)


על פי בקשת העירייה ובשל הקשיים בכל נושא דרכי הגישה, התבקשו האוהדים שלא להגיע לאזור האצטדיון ברכבים פרטיים ולהיעזר בתחבורה ציבורית ובמערך השאטלים המיוחד שיועמד לרשות הציבור.


ראש עיריית תל אביב-יפו רון חולדאי אמר: "הבטחנו-קיימנו! הקבוצות התל אביביות פותחות את עונת 2019/20 בבלומפילד המחודש. העמדנו אצטדיון לתפארת העומד בסטנדרטים המודרניים הגבוהים ביותר לקיום משחקים, תוך שמירה על חוויית הצפייה המיוחדת של האצטדיון שאין כמוה בארץ.


שדרוג האצטדיון הינו חלק מהחזון העירוני לחידוש ושדרוג מוסדות התרבות ומתקני הספורט העירוניים והתאמתם לצרכים ולסטנדרטים של המאה ה-21. הבמה הוקמה ומעכשיו ההצגה תלויה בשחקנים. בהצלחה לכולם ותודה ענקית לכל מאות האנשים, בראשות ליאור עזורי, שעמלו על הפרויקט והביאו לסיומו בזמן".


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

הרגע הזה שעולים במדרגות… #יאללהמכבי #צהובעולה #בלומפילד #bloomfield #comingsoon

A post shared by Maccabi Tel Aviv FC Official (@maccabitlvfc) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי