רפואה: "היו הצעות מליגת העל, הליגה הלאומית אינה אופציה עבורי"

קובי רפואה
קובי רפואה | דני מרון

מאמנה לשעבר של הפועל ת"א התראיין לתכנית הספורט של 103FM וסיפר על הפיצוי שקיבל: "הגענו להסדר שהיה טוב לשנינו". מצב הסגל: "יודע בוודאות שהיה אפשר להשאיר את ספורי וגוטליב". פתיחת העונה: "הליגה בנסיגה"

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

קובי רפואה כבר לא חושב על הפועל תל אביב, המאמן היוצא של האדומים יצא לפני מספר ימים לדרך חדשה לאור העובדה שקיבל מנהלת הקבוצה 70% משכרו לאחר בוררות בראשותו של יו"ר ההתאחדות לשעבר שינו זוארץ. רפואה התראיין היום (חמישי) לתכנית הספורט של 103FM ודיבר בין היתר על המאבק בינו לבין הנהלת המועדון לאחר פיטוריו, על הטעויות שנעשו בחודורוב לאחר שעזב ועל מקום עבודתו הבא.

הפיצוי מהנהלת הפועל ת"א: "הגענו ביחד להסדר שהיה טוב לשני הצדדים. לא חיפשתי מלחמות. לאחר שעשיתי כמה שיקולים מצידי, הבנתי שהפיצוי הוא בסדר והסכמנו".

המאבק על חוזהו: "אני לא מחויב כיום להפועל תל אביב ואני יכול לעבוד איפה שרק ארצה. לא חיפשתי להרוויח יותר ממה שהגיע לי. לא חושב שעשיתי טובה למישהו במלחמה שלי, זו הדרך שלי. אני שמח שבחרתי בה". 

קובי רפואה עם שרון ניסנוב.
קובי רפואה עם שרון ניסנוב. "לא חיפשתי מלחמות" (דני מרון)

תחילת העונה של ניסו אביטן: "אני מכיר את הכדורגל. מאמן אחד הולך ואחריו עוד אחד עלול ללכת בעתיד. ברגע שאני עוזב קבוצה, כלל לא מעניין אותי מי החליף אותי. אני לא מתעסק בקבוצות עבר שלי. לא אשקר, אני אוהב את המועדון הפועל תל אביב".

המכירות בקיץ: "לדעתי, הפועל הייתה חייבת לשמור על נכסיה. רמזי ספורי, אדי גוטליב ואוראל דגני. זה הדבר שהכי מפריע לי. גוטליב בהחלט היה שווה יותר מהסכום שנמכר. היה צריך לנצל את האופציה בחוזהו לעונה הקרובה ואז למכור ביותר. אני יודע בוודאות שזה לא עניין של תקציב. ספורי היה צריך להישאר, וגם גוטליב. היה צריך לסדר את כל הבעיות עם דגני עוד לפני תחילת העונה. אני יודע שהיה אפשר להשאיר את כולם".

פתיחת ליגת העל: "ראיתי את המשחקים בדיוק כמו כולם. אני עדיין חושב שהפועל ת"א קבוצה טובה, למרות שזה לא התבטא עד כה בתוצאות. זה עדיין היה רק גביע הטוטו, וכרגע אין לאף אחד נקודת ליגה אחת. נכון שכרגע יש לחץ אטומי, אבל התרופה הטובה ביותר היא ניצחון".


"הייתה לי הצעה כבר ביום שאחרי שעזבתי. הליגה הלאומית אינה אפשרות" (מאור אלקסלסי)

קבוצתו הבאה: "היו לי אופציות מליגת העל כבר בתחילת הקיץ. למעשה, יום אחרי שעזבתי את הפועל ת"א כבר קיבלתי הצעה מקבוצה, אבל זה לא התאים למצבי באותם רגעים. אני צריך לחכות בסבלנות שתגיע הצעה. הליגה הלאומית היא אינה אופציה עבורי. אין קשר לביטחון הכלכלי שיש לי, יש לי עקרונות ולא הכל מתנהל לפי כסף".

תחזית לעונה הקרובה: "לצערי, אני חושב שהליגה בנסיגה. לדעתי תהיה בטן גדולה בין אמצע הטבלה לתחתית, ושמה תהיה מלחמה גדולה. יש חמש קבוצות שיילחמו על מקומן. קבוצות הצמרת יהיו מכבי ת"א, מכבי חיפה, בית"ר ירושלים, הפועל ב"ש וגם מכבי נתניה. בלומפילד שווה עוד כמה נקודות. יש לחץ גדול אצל המועדונים הגדולים, אבל אני חושב שאין כמו זה. מאמנים ושחקנים חיים מזה. הלוואי שבכל הקריירה שלי אני יהיה לחוץ מ-10,000 צופים מאחוריי".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי