הושגה פשרה: רפואה יקבל 70 אחוז משכרו בהפועל ת"א

קובי רפואה
קובי רפואה | דני מרון

המאמן היוצא של האדומים חתם על הסכם בהתערבותו של שינו זוארץ, בו נכתב כי יוכל לאמן קבוצה אחרת בישראל מבלי שייאלץ להחזיר כספים למועדון. בנוסף התקיימה פגישה גם עם דגני, שתי הצעות על קלאודמיר נדחו

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

סאגת קובי רפואה והפועל תל אביב ננעלה: היום (שלישי) הסתיימה הפגישה בין הצדדים כשבהלכה הושגה פשרה בהתערבותו של יו"ר ההתאחדות לכדורגל לשעבר שינו זוארץ. לפי ההסכם המאמן היוצא יקבל 70 אחוז מהשכר לו היה זכאי בשלושה תשלומים כאשר את הראשון יקבל לאלתר. בהסכם נכתב כי רפואה יוכל לאמן העונה בכל קבוצה ובכל מועד מבלי שיחזיר את למועדון את הפצועים אם אכן ישוב לקווים.

בנוסף בהפועל תל אביב קיימו שיחה גם אוראל דגני, אבל במועדון אינם יודעים מה יחליט הבלם אם יקבל הצעה טובה יותר. במועדון מצפים מהקפטן לשעבר לפרסם הודעה כי הוא ממשיך במתחם חודורוב בהתאם לחוזהו.

בנושא המקצועי, להרכב של האדומים אמורים לשוב להרכב אור אינברום עמנואל, בואטנג ורז שלמה. בתוך כך התקיימה שיחה עם הקשר הברזילאי קלאודמיר פריירה, שלא היה בסגל בשל אכזבה במשחקי גביע הטוטו. לספורט1 נודע כי לפחות שתי קבוצות מליגת העל, גיששו לגבי הברזילאי בן ה-35, אך נענו בשלב זה בשלילה.


למרות הכושר הירוד, בהפועל תל אביב דחו הצעות על קלאודמיר פריירה (דני מרון)


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי