בית"ר במסר לטיירה: תגיע להסדר עד מחר או תוקפא

אפונסו טיירה
אפונסו טיירה | דני מרון

הקשר ינסה למצות האופציות בארץ ובחו"ל עד מחר. התרגשות בבירה לקראת מחזור הפתיחה נגד באר שבע: "התבוסה לפיינורד לא תשנה את מאזן הכוחות". קינדה ווארן תורגלו בהרכב. ורדסקה התאמן ועד מחר יעבור בבקרה

(גודל טקסט)
לאחר קיץ מלא תהפוכות, בית"ר ירושלים תפתח את העונה מחר באצטדיון טדי נגד הפועל באר שבע, וההתרגשות בבירה בשיאה. הקבוצה של רוני לוי תחסר מחר שניים מהכוכבים שלה: מיכאל אוחנה שקרע את הרצועה הצולבת, ועידן ורד שמחלים מניתוח. גם הבלם אור זהבי, שהורחק במשחק האחרון ייעדר מההתמודדות. 


למרות החיסורים, חדר ההלבשה של בית"ר ירושלים מלא ציפייה לקראת המשחק מחר. השחרור הבינלאומי של דיוגו ורדסקה הגיע והוא צפוי לעבור בבקרה מחר. בלם הרכש כבר ערך אימון בכורה והתקבל במחיאות כפיים סוערות ע"י חבריו לקבוצה.



ורדסקה. צפוי לעבור בבקרה מחר (בית"ר ירושלים | האתר הרשמי)


טל בן חיים, שאינו כשיר לפתוח בהרכב, ערך אימון מלא שני ברציפות וייכלל מחר בסגל. המאמן, רוני לוי ערך אסיפה קצרה בה אמר לשחקניו: "הגענו לרגע שחיכינו לו. עשינו הכנה טובה, הכרנו אחד את השני, ובעיקר הוכחנו לעצמנו שיש כאן קבוצה טובה. ממחר מתחיל הדבר האמיתי ואני רוצה לראות את רמת המחויבות שלכם כמו ששידרתם עד היום ". מחר יערוך אסיפה נוספת לקראת המשחק.


מלבד איתמר ניצן, ההרכב שתורגל למשחק כולל את אופיר קריאף ואנטואן קונטה, שיפתחו כצמד הבלמים והמגנים שי קוסטנטין ומקס גרצ'קין. בקישור ישחקו דן איינבינדר, עלי מוחמד וגדי קינדה ובכנפיים לוי גרסיה ופרדי פלומיין. בחוד קיבל את הגופיה אנתוני וארן כששלומי אזולאי שחזר מפציעה תורגל בהרכב השני.


עד עתה כ-17,000 אוהדים הבטיחו את מקומם לקראת המשחק, (1400 על ידי אוהדי באר שבע). לרשות האוהדים יעמדו שאטלים, אוטובוסים, ורכבת מיוחדת שהופעלה לטובת המשחק. כמו כן, פאן זון מיוחד הוקם לטובת האוהדים, עם דוכני אוכל, איפור ויהודה קיסר הגדול. לפני תחילת המשחק מחר ייערך טקס הוקרה לכבודם של מנהל הקבוצה המיתולוגי אברהם לוי ויו"ר הקבוצה לשעבר משה דדש.



אוהדי בית"ר. 17,000 הבטיחו את מקומם (דני מרון)



"זה ברור שהמשחק מחר יהיה שונה לגמרי מהמשחק בגביע הטוטו", אמר אחד השחקנים אתמול. "הליגה זה סיפור שונה לגמרי. התבוסה לפיינורד לא משנה שוב דבר מבחינת מאזן הכוחות. לבאר שבע יש את אחד הסגלים הכי טובים בארץ, אנחנו אנחנו מגיעים מוכנים והקהל ידחוף אותנו".


בנושא אחר, כפי שפורסם בספורט1, אפונסו טיירה יוקפא אם לא יגיע להסדר עד מחזור הפתיחה והמסר העובר לו אתמול, לפני שאושר לו לערוך אימון כושר בלבד ללא השתתפות בחלק הטקטי. קריית שמונה ועוד קבוצה מקפריסין מחזרות אחרי הקשר, אך בבית"ר הציעו גם שחרור תמורת פיצוי. 


הרכב משוער: איתמר ניצן, שי קונסטנטין, אנטואן קונטה, אופיר קריאף, מקס גרצ'קין, דן איינבינדר, עלי מוחמד, גדי קינדה, פרדי פלומיין, לוי גרסיה, אנתוני וארן.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי