בכפ"ס מוכנים לפתיחת הליגה: "יש התרגשות באוויר"

אופיר חיים, יצחק שום
אופיר חיים, יצחק שום | הפועל כפר סבא, רשמי

הקבוצה מהשרון תארח את הפועל חיפה, אופיר חיים מתלבט בעמדת הבלם בין טל מכלוף לג'ניה ברקמן. צעירי עדיין לא כשיר ויפתח על הספסל. למעלה מ-500 מנויים נמכרו. קופי ינחת

(גודל טקסט)

בהפועל כפר סבא השלימו את ההכנות לקראת משחק החזרה של הקבוצה לליגת העל לאחר שנתיים, כשהקבוצה תארח הערב באצטדיון המושבה את הפועל חיפה.

לרשות המאמן אופיר חיים, יעמוד הערב סגל כמעט מלא כשנועם גמון שמתאושש מפציעה והחלוץ בן מיזן ימשיכן להיעדר ובקבוצה מקווים שיחזרו לכשירות בקרוב. מבחינת ההרכב, חיים צפוי לתת את הקרדיט לאותם שחקנים אשר גברו על הפועל תל אביב במשחקי הדירוג של גביע הטוטו, כשלמאמן התלבטות אחת בעמדת הבלם, בין טל מכלוף, שפתח בשבוע שעבר, לבין ג'ניה ברקמן, כשההחלטה תתקבל בסמוך למשחק.

מלבדם, כפר סבא תעלה בהרכב עם כל ארבעת הזרים: סודיק אטנדה, ריקרד ורנאס, בובקר טראורה ובנג'מין קוקו. הקשר גרשון קופי, השיג את אשרת הויזה וצפוי לנחות ב-48 השעות הקרובות כדי לחתום. לעומת זאת, לירוי צעירי, שהשתלב בשבוע שעבר במהלך המחצית השנייה מול הפועל ת"א, עדיין לא כשיר לפתוח ויחל את המשחק על הספסל.


לירוי צעירי. עדיין לא כשיר לפתוח (הפועל כפר סבא | האתר הרשמי)

"זה משחק ראשון ותמיד יש התרגשות, נצטרך לעשות רושם להמשך העונה", אמרו בקבוצה מהשרון, שם מכרו עד עכשיו למעלה מ-500 מנויים.

הרכב משוער: איתמר ישראלי, טום שלח, סודיק אטנדה, טל מכלוף (ג'ניה ברקמן), אביב סולומון, קווין ריינשטיין, דן עזריה, בובקר טראורה, עומר פדידה, ריקרד ורנאס, בנג'מין קוקו

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי