אביטן: "דגני הפתיע אותנו לטובה". אלטמן לא תורגל ב-11

ניסו אביטן איציק ניסנוב זאב גרינברג
ניסו אביטן איציק ניסנוב זאב גרינברג | יוני אריאלי

מאמן הפועל ת"א דיבר לקראת מחזור הפתיחה נגד נתניה (שני, החל מ-20:10 בספורט1) ואמר על הבלם: "מנהיג זה לא מישהו שמקבל את הסרט". ג'ראפי: "נרגיש את העוצמות של בלומפילד". ברשצקי אמור לפתוח

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

המחזור הראשון בליגת העל יינעל רק מחר (שני, 20:10 בספורט1) כאשר הפועל תל אביב תארח את מכבי נתניה, מפגש שלכל הדעות הציפיות ממנו גבוהות. זה לא רק אצטדיון בלומפילד המחודש שככל הנראה לראשונה יספק תפאורה של קרוב ל-20 אלף צופים, אלא שהאדומים יגיעו אחרי חמישה הפסדים רצופים בגביע הטוטו מול אחת הקבוצות היותר אטרקטיביות של השנתיים האחרונות.

לקראת המשחק, היום ערכה הפועל תל אביב את מסיבת העיתונאים בהשתתפות המאמן ניסו אביטן, שכידוע יהיה זה משחק הליגה הראשון שלו כמאמן האדומים אחרי עונה פנטסטית בחדרה, כשלצדו ישב השוער החדש שהגיע ממ.ס אשדוד, יואב ג'ראפי שהתאושש מפציעה ויפתח. באימון המסכם, שנערך ללא פרנסיס קיראמה הפצוע. המאמן ניסו אביטן לא תרגל בהרכב את עומרי אלטמן ומי שכן תורגלו לסירוגין בקישור לצד ניר לקס הם קלאודמיר פריירה ועמנואל בואטנג, כאשר רק אחד מהם יפתח. 

אביטן פתח ואמר: "זה נכון שהתוצאות בגביע הטוטו היו לא טובות, אבל הדבר האמיתי מתחיל ועכשיו זה המאני טיים. אנחנו צריכים לעשות שינוי משמעותי ואני יכול להבטיח דבר אחד לאוהדים – לא שננצח את כל המשחקים, אלא שתרצו קבוצה מאוד מחויבת ושחקנים רעבים להצליח. כולם מבינים מה זה להיות בהפועל ת"א וזה רגע מרגש עבורנו ואנחנו מקווים שהמשחק הראשון בבלומפילד ייזכר כרגע משמח במיוחד. כל תחילת עונה מרגשת והפעם זה מרגש מיוחד".

התרגשות לקראת בלומפילד: "גם כשחקן הייתי בבלומפילד ואני רואה את האוהדים, הבעלים ויודע שגרמנו להם לדפיקות לב בחודש האחרון. הם אוהבים את הפועל ודואגים לה ואני מבטיח שתראו קבוצה מחויבת שרוצה להצליח, ואין לי ספק שגם התוצאות יגיעו, נתחבר וניראה יותר טוב"

הישארותו של אוראל דגני: "הוא לא תיאם איתנו את העלאת הפוסט, הוא הפתיע אותנו ואני חושב שהוא עשה צעד חכם ונבון. מנהיג זה לא מישהו שמקבל את הסרט, אלא נולד ככה. הוא מקצוען, הוא מחויב לאימונים ואנחנו מרגישים את זה באימונים. אנחנו שמחים שהוא נשאר איתנו".


דגני ואביטן. "שמחים שהוא איתנו" (עדי אבישי)

הלחץ במועדון: "זה לא נכון לשחרר את הלחץ, כי בהפועל תל אביב וככדורגלן בכלל תמיד יש לחץ. הפועל ת"א זו קבוצה עם תקשורת וחשיפה ובחרנו שחקנים שיש להם יכולות להתמודד עם הדברים. אני מרגיש את השחקנים והתחושה היא אחרת. אכזבנו בגביע הטוטו, אבל אתם תראו קבוצה מאוד מחויבת ממחר".

שינויים נוספים בחלון: "אני לא מתפשר ואני אחכה לרגע שנמצא את השחקנים הנכונים. בנינו סגל טוב ואיכותי והדברים עוד צריכים להתחבר ועלינו לייצר תוצאות כדי לגרום לשקט ולנחת לאוהדים, אבל אלה דברים שיקרו. אני יודע מצוין מה אני רוצה לצרף ואחכה בסבלנות עד השחקנים יגיעו".

שחקנים שעשויים לעזוב: "כל מי שחתום אני יכול להשתמש בו. כל ההחלטות שלי הן מקצועיות ואני חושב שיש לנו סגל טוב. תמיד יש תזוזות לפני החלון ואני מאמין שכך יהיה גם אצלנו. כל מי שפה, אנחנו רוצים. שחקנים יעזבו עד תום החלון, זה חלק מתהליך דינמי בקבוצת כדורגל".

לאחר מכן הוסיף ג'ראפי: "אנחנו מתרגשים להתחיל את הליגה, זה הדבר האמיתי. עשינו הכנה טובה, גם אם התוצאות פחות טובות, אבל אנחנו מאמינים בסגל ושאפשר להגיע בליגה למקומות יותר טובים. אני שמח שהגעתי למועדון כמו הפועל ת"א אחרי שנים טובות באשדוד ואני מקווה להוכיח את עצמי ולהראות מה אני יודע ומסוגל לעשות. אקווה להוכיח זאת על המגרש".


ג'ראפי. התאושש בזמן מהפציעה ויפתח (אריאל שלום)

בכורה בבלומפילד המחודש: "זה יהיה מאוד מרגש. לא שיחקתי שם ורק ראיתי אותו מהצד, זה אצטדיון שמרגישים את האווירה בו ואני מאמין שכבר מחר נרגיש את העוצמות ונקווה שנעשה תוצאה טובה".

על נבחרת ישראל: "ברור שאני רוצה להישאר בסגל הנבחרת, זה כבוד לכל שחקן, אבל אני רוצה להתעסק במשחק החשוב מחר והזמן של הנבחרת יגיע".

הרכב משוער: יואב ג'ראפי, עידן כהן, אוראל דגני, רז שלמה, מרווין פירסמן, דני גרופר, ניר לקס, קלאודמיר פריירה (עמנואל בואטנג), מוטי ברשצקי, מאור בוזגלו, עומר דמארי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי