בבני יהודה חגגו: "לא היינו נרדמים בלילה בלי ניצחון"

יוסי אבוקסיס, מוחמד גאדיר
יוסי אבוקסיס, מוחמד גאדיר | אודי ציטיאט

שחקני ואוהדי מחזיקת הגביע עברו ערב מרגש שהסתיים ב-1:2 על קריית שמונה משערו של פנישי בדקה ה-98, בבכורה של בלומפילד המחודש. אבוקסיס צפוי להעניק מנוחה למספר משחקניו נגד מאלמו, ביניהם גאדיר שזכה למחמאות

קבוצות: בני יהודה
(גודל טקסט)

שחקני בני יהודה לא היו יכולים לבקש לעצמם דרך מרגשת ודרמטית יותר לחגוג במשחק הפתיחה של אצטדיון בלומפילד המחודש. שער ניצחון של אלבן פנישי, בדקה ה-98, עמוק בתוך תוספת הזמן, העניק 1:2 על קריית שמונה ושלוש נקודות חשובות במחזור פתיחת ליגת העל. במשך דקות ארוכות חגגו השחקנים, תחילה עם האוהדים הכתומים ביציע ואחר כך בחדר ההלבשה, למרות שחלקם סיימו את המשחק באפיסת כוחות לאחר מאמץ לא פשוט, שהתחבר גם לחזרה ממאלמו בסוף השבוע.

זה היה ערב שנפתח בהתרגשות אדירה. עם הגעת הקבוצה לבלומפילד, כל השחקנים ושאר אנשי הקבוצה נראו נפעמים מהמתקן המפואר. "זה היה ניצחון חשוב ומתוק – להתחיל עם ניצחון באצטדיון כזה, זה כייף גדול", אמר המאמן יוסי אבוקסיס בסיום. "משחקים כאלה מתפתחים לפעמים עם לחץ ובעיקר עייפות, כי אתם צריכים לזכור שהשחקנים עברו ביום חמישי משחק קשה מאוד, נגד אחת הקבוצות הכי קשות שאני פגשתי כמאמן. קבוצה שנמצאת כבר באמצע העונה בשבדיה ואם מישהו זלזל בהם, אז אני אומר לכם שמאלמו לוקחת כאן אליפות בהליכה בליגה שלנו, ממש בהליכה. הרבה זמן לא ראיתי קבוצה כזאת, הם התישו אותנו וחזרנו עייפים מאוד מהמסע הזה".

אבוקסיס דיבר בהתרגשות על האצטדיון המחודש והוסיף: "כילד שהתפלח כאן לאצטדיון הישן בשער שלוש, בגיל שמונה-תשע, זה הזכיר לי נשכחות ואיך הוא נראה עכשיו. היינו ילדים ממש קטנים, נצמדים למבוגרים ונכנסים בתוך הדוחק, רק כדי לראות כדורגל ועכשיו נהיה כאן אצטדיון מפואר וזה הפך להיכל הכדורגל. זה אצטדיון אדיר ונקווה שיגיע עוד קהל. האוהדים תמכו בנו ודחפו אותנו גם בפיגור וכשהם מאחורינו יש תוצאות".


אבוקסיס. שבוע עמוס לפניו (אודי ציטיאט)

"לא היינו נרדמים בלילה אם לא היינו מנצחים את המשחק הזה", אמר גורם במועדון בסיום. "זה מסוג המשחקים שאתה מרגיש שהכדור פשוט לא רוצה להיכנס ולא משנה מה תעשה. מחכה לנו שבוע חשוב ולא קל, עם הגומלין נגד מאלמו ואחר כך מכבי תל אביב ואם היינו מסיימים משחק כזה בתיקו, בבית החדש שלנו ומול תשעה שחקנים שנשארו לקרית שמונה, זה היה הורס לנו את השבוע", הוסיף הגורם.

ובחזרה לאתמול: זה היה משחק לא טוב של מחזיקת הגביע, שפתחה רע מאוד את המשחק ואף נקלעה לפיגור משער מראשו של קיליאן שרידן האורח, שהתכבד בכיבוש השער הראשון באצטדיון המחודש. אבוקסיס לא היסס וערך שני חילופים עוד במחצית הראשונה, כאשר הכניס את עמית זנטי ודור אלו, דבר שאכן הצליח והקבוצה נראתה טוב יותר ואף השוותה עם פתיחת החצי השני. אלו וזנטי קיבלו בסיום מחמאות רבות על יכולתם, כאשר גם מוחמד גאדיר שהצליח בשארית כוחותיו לסחוב עד הסיום.

ביום חמישי צפוי אבוקסיס לבצע שינויים בהרכב בגומלין נגד מאלמו ביום חמישי (19:45 ישיר בספורט2, נזכיר שהמשחק באצטדיון המושבה ולא בבלומפילד), בעיקר כדי לחלק את הכוחות ולשמור על שחקנים לקראת המשחק נגד האלופה מכבי תל אביב ביום ראשון. המשמעות היא שגאדיר צפוי לנוח מול השבדים וגם שחקנים נוספים יקבלו מנוחה. הקשר איתן וולבלום החלים מפציעה ברצועת הברך וצפוי להתאמן השבוע עם הקבוצה, כך שיוכל לעמוד לרשות המאמן לקראת הדרבי נגד הצהובים.


כהן, מזור, אלו ומורי. המגן עלה מהספסל וזכה לשבחים (אודי ציטיאט)

החלוץ דור ג'אן אמר בסיום הניצחון: "משחק ראשון אחרי שחזרנו הביתה לבלומפילד, היה משחק משוגע והגיע לנו לנצח. אין כמו להתחיל את העונה עם שלוש נקודות ולהתחיל ברגל ימין. היו לנו הרבה מאוד החמצות, לכולנו, יש גם ימים כאלה. צריך לדעת לתת את הגול או השניים ולשמחתי זה הספיק. אני מקווה שבמשחק הבא האחוזים שלנו יהיו טובים יותר. זה לא פשוט לשחק נגד השעון, התוצאה 1:1 אחרי שני אדומים לק"ש הייתה טובה להם. הכדורים סירבו להיכנס וזה מקשה על התחושות הפנימיות, אבל אין מתוק כמו לתת את שער הניצחון בשנייה האחרונה. ה-DNA של הקבוצה הוא תמיד לחתור לניצחון ולשחק כדורגל התקפי חיובי. כשעובדים קשה ועובדים נכון, דברים טובים קורים".


התקופה העמוסה והמשחקים הקרובים מול מאלמו ומכבי ת"א
: "אין ספק שבשלב הזה של העונה המשימה הזו עוד יותר קשה. אלה שני משחקים נגד הקבוצות הכי חזקות שאנחנו יכולים לפגוש. מכבי בליגה ומאלמו שזו קבוצה סופר טובה באירופה. אנחנו מודעים לזה שהסיכויים מול השבדים לא לטובתנו, אבל אצלנו בבית, נעשה הכל כדי שזה יקרה. אנחנו לא נשמור כוחות. יש לנו כוח לשחק גם בחמישי וגם בראשון מול מכבי ונעשה את הכי טוב שאנחנו יכולים".

על בלומפילד: "הייתי כאן בתור ילד ביציעים וזכיתי לשחק גם באצטדיון הישן, יש כאן שיפור מטורף. הכל פה חדש, השינוי מדהים. הקהל שלנו נתן לנו תמיכה גם ברגעים שלא הלך לנו וזה היה כיף גדול, אנחנו צריכים אותו".


ג'אן וגאדיר על הדשא בבלומפילד. "שינוי מדהים" (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי