אביטן: "חסר חלוץ שעושה הבדל". דראפיץ': "החילופים לא עבדו"

ניסו אביטן, דן רומן
ניסו אביטן, דן רומן | עדי אבישי

מאמן הפועל ת"א: "לצערי לא החזרנו לקהל". מאמן נתניה: "לא הגיע למלמד אדום". אלמוג כהן: "כיף לחזור ולשחק בבלומפילד, מאוכזב שלא עמדתי במטרה". בוזגלו: "אנחנו קצת חסרי ביטחון, אבל לחץ זה חלק בלתי נפרד"

(גודל טקסט)
לא פחות מ-18,600 אוהדים נלהבים הגיעו הערב (שני) למשחק הנעילה של המחזור הראשון בליגת העל באצטדיון בלומפילד המחודש וסיפקו אווירה מחשמלת, אך לא זכו לתמורה עבור כספם וכוחם ונאלצו להסתפק ב-0:0 משמים בין הפועל תל אביב למכבי נתניה, שנותרה ב-10 שחקנים (94) לאחר שגיא מלמד דחף את מרווין פירסמן וספג בצדק את הכרטיס הצהוב השני.


ניסו אביטן סיכם: "כשלא מנצחים אז בוודאי שקצת מאוכזבים. היינו עדיפים בחצי השני, אבל לא הצלחנו לתרגם את זה ליתרון. למשחק בית ראשון של העונה, ראיתי קבוצה מחויבת ולוחמת שמאוד מאוד רצתה. היו דקות טובות וגם דקות קצת פחות איכותיות".


על החזרה לאצטדיון בלומפילד: "פשוט מדהים, הייתה תצוגה מדהימה ותמיכה אדירה של אוהדי הפועל תל אביב וזה היה מאוד מאוד מרגש. השחקנים מאוד רצו להחזיר להם עם ניצחון. זה לא קרה, אבל לקחנו נקודה ולא ספגנו כך שיש גם דברים חיוביים".


היכולת: "אני לא מסכים שזה לא נראה טוב. היה פה משחק קשה מול יריבה איכותית והיו לא מעט דקות שהיינו טובים יותר. אנחנו יודעים מה חסר לנו ומדברים על זה במשך זמן רב: אנחנו מחפשים חלוץ שיודע לעשות את ההבדל. אני מרוצה מדמארי ומהירש שהם שחקנים איכותיים, אבל חסר לנו משהו ואנחנו על זה".



רוצה בלם וחלוץ. ניסו אביטן (עדי אבישי)


המערך: "גם בעמדת הבלמים עדיין חסר לנו שחקן. אדי גוטליב נמכר לרוסיה ואנחנו מחפשים בלם שישלים לנו את הסגל. אוראל דגני היה מצוין היום ויש לנו עוד שני בלמים צעירים ואיכותיים בסגל, אבל חסר לנו עוד בלם אחד".

פרשת דגני: "אוראל סיים את הסאגה בצורה מעוררת כבוד, עם הפוסט שהוא בחר לפרסם. אנחנו אוהבים ומעריכים אותו מאוד. הצעד שהוא בחר לעשות אומר הכל ואני מפרגן לו. הוא שחקן מדהים ובחור נהדר".


משחק החוץ באשדוד בשבת
: "אנחנו באים לקחת שלוש נקודות, תמיד, גם היום כך היה. לא באנו לשחק סגור אלא בשביל לנצח, אבל הייתה יריבה איכותית".


סלובודאן דראפיץ' אמר: "ציפינו לקצת יותר במחצית השנייה, אך שיחקנו בה פחות טוב מאשר במחצית הראשונה. החילופים שלנו לא עבדו, אבל גם תיקו בבלומפילד זה לא רע".



ציפה ליותר במחצית השנייה. סלובודאן דראפיץ' (עדי אבישי)


ההרחקה של מלמד
: "לא רוצה להתייחס לשיפוט. הייתה מלחמה על הכדור וזה לא היה צריך להיות כרטיס צהוב שני. נצטרך להתמודד עם זה במחזור הבא".


על המהפכה בהרכב ובסגל
: "יש לנו סגל רחב. עבדנו כל הקיץ בשביל שזה יקרה ויש לנו 20 שחקנים טובים שכל אחד מהם יכול לשחק. ההחלטות הן מקצועיות ובשבוע הבא יש משחק חדש. אנחנו צריכים להשתפר. מכבי נתניה תהיה קבוצה טובה".

על הבכורה המחודשת של אלמוג כהן שהוחלף בשל פציעה: "הוא שחקן מוביל ובגלל זה הבאנו אותו. אנחנו צריכים לדעת להתמודד גם בלעדיו. הוא נפצע וידענו שזה יכול לקרות. יש לנו שחקנים טובים נוספים כמו ניקו אולסק וסתיו פיניש ואנחנו נתמודד עם כל דבר".


על בלומפילד
: "היה מצוין, התגעגעתי למגרש הזה. שיחקתי פה, אימנתי כאן ומאוד התגעגענו לאצטדיון הזה".


 נוכחות מרשימה בבלומפילד. אוהדי מכבי נתניה (עדי אבישי)


אלמוג כהן סיפר לאחר הבכורה המחודשת בליגת העל: "כיף מאוד. כיף לשחק באצטדיון המדהים הזה. כבוד גדול לקהל שלנו. אני לא יודע בדיוק כמה באו, אבל זה היה נראה לי משהו כמו 4,000 ומגיע להם שאפו גדול. האווירה הייתה נהדרת וכיף לחזור".


על הפציעה: "הייתי ככה-ככה בימים האחרונים בגלל הברך. הרגשתי טיפה כאב ולא רציתי לקחת סיכון. אני מאמין שהכל בסדר איתי". על כך שמצפים ממנו להיות המנהיג של הקבוצה: "בשנים האחרונות הייתי קפטן גם בגרמניה ואני מנסה לקחת מנהיגות כמה שאפשר. יש פה אחלה חבר'ה וצוות מאמנים מדהים. מרגיש לי טבעי פה".

על הצורה בה התפתח המשחק: "אני חושב ששלטנו בבלומפילד, במשחק לא קל נגד קבוצה מאוד מסוכנת עם שחקנים טובים בחלק הקדמי. שלטנו בצורה אבסולטית בחצי הראשון ואני בטוח שהרגל תתאפס יותר ואנחנו גם נבקיע. לא יכול לומר שאני מרוצה, כי אני רוצה לנצח כל המשחק. אני מאוכזב כי רציתי לנצח את שני המשחקים הראשונים ולא עמדתי במטרה שהצבתי לעצמי. עכשיו הפנים לנס ציונה ונבוא לנצח שם. הצהרות זה רק מילים. נסתכל ממשחק למשחק".


 "מרגיש טבעי". אלמוג כהן לאחר הבכורה המחודשת בליגת העל (עדי אבישי)


מאור בוזגלו: "ראשית, אני חייב לפרגן לאוהדים על התמיכה המדהימה הזו. זה לא מובן מאליו. 20,000 אנשים מילאו את האצטדיון ונתנו הרגשה של בית. קיווינו להתחיל בצורה יותר טובה, אבל לאור התוצאות בגביע הטוטו הקבוצה קצת חסרת ביטחון. אם לא ספגנו, זו סיבה לאופטימיות. אנחנו צריכים להיות חוצפנים יותר בהתקפה ולהעז יותר. אנחנו בונים את הביטחון שלנו, אבל יש הרבה דברים טובים לקחת מהמשחק הזה".


על בלומפילד: "מהרגע הראשון הייתה התרגשות מאוד גדולה והרגשה נהדרת. אולי דווקא בגלל זה היינו כבדים ועייפים בפתיחה. מי שלא היה שחקן לא יבין את זה. עכשיו אנחנו כבר מחכים למשחק הבא ואין יותר מידי זמן לנוח".


על היכולת: "בשביל להשתפר אנחנו צריכים לא לחשוש ולשחק פחות על כדורים ארוכים כי אנחנו לא קבוצה גבוהה. נצטרך לשמר את היכולת ההגנתית מהערב. מבחינת מחויבות, כל הקבוצה רצה, השתדלה ואנחנו השחקנים עבדנו אחד בשביל השני. לחץ? במהלך כל הקריירה שלי זה קיים. אם לא רוצים להתמודד עם לחץ, אולי עדיף שנמצא מקצוע אחר. לחץ זה חלק בלתי נפרד מהכדורגל ודווקא בזמן הזה צריך להוציא את המקסימום מעצמנו. הליגה מאוד ארוכה ואנחנו אופטימיים".


"הקבוצה חסרת ביטחון". מאור בוזגלו (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי