לאחר שהוחלף: אלמוג כהן יעבור היום צילום לשלול מתיחה

אלמוג כהן, ניר לקס
אלמוג כהן, ניר לקס | עדי אבישי

בנתניה מקווים כי הקשר יהיה כשיר לשבת: "אם היינו מנצחים היו אומרים שנרוץ לאליפות, רוצה 10,000 אוהדים מול נס ציונה". הויבך הרגיש כשיר אך בהחלטה משותפת עם הצוות הרפואי הוחלט שינוח. ביקורת על האדום למלמד

קבוצות: מכבי נתניה
(גודל טקסט)

אכזבה קלה במכבי נתניה לאחר תוצאת התיקו 0:0 אמש (שני) באצטדיון בלומפילד מול הפועל תל אביב במחזור הפתיחה של ליגת העל. "התחלנו מצויין במחצית הראשונה וגם את החצי השני פתחנו טוב", התייחסו שחקנים בקבוצה לנקודה. "נחלשנו במחצית השנייה אבל היינו חייבים להוביל במחצית הראשונה".

צוות המאמנים סלובודאן דראפיץ' ושי ברדה ערכו מהפכה בהרכב וביצעו לא מעט שינויים, זכר למשחק המאכזב מול מכבי חיפה בגביע הטוטו, כשבסיום התייחס לעניין דראפיץ': "יש לנו 20 שחקנים שיכולים לשחק העונה ויש לנו סגל רחב. נגד מכבי חיפה לא שיחקנו כמו שצריך והשחקנים שנכנסו להרכב היו בסדר גמור. גם הם צריכים לקבל דקות משחק".

חיזוק? "אין מחשבות. יש לנו את רוי קורין ששיחק במחצית הראשונה וצריך לקבל דקות. יש גם את יונס ואת רון אשכנזי שצריך לקבל דקות ויכול להיות שהוא יפתח בשבוע הבא. יש לנו סגל רחב. אנחנו בונים משהו יפה".


רוי קורין עם הופעת בכורה בליגת העל. "אין מחשבות לחיזוק" (עדי אבישי)

על בצ'יראי שטרם כבש העונה: "אנחנו צריכים אותו. אנחנו יודעים שחלוצים לפעמים זה תקופות. זו תקופה פחות טובה שלו אבל הוא בחור רציני שרוצה להצליח ואוהב את המקום שלו".

הקשר אלמוג כהן, שהוחלף במחצית השנייה עקב כאבים באותה הברך ממנה סבל ממתיחה במשחק גביע הטוטו מול הפועל כפר סבא, יעבור היום צילום אולטרסאונד, על-מנת לשלול מתיחה חוזרת ברצועה הצידית בברך, כשהקשר סיפר בסיום כי הוא מרגיש פחות כאבים מהפעם הקודמת אך בקבוצה לא לוקחים סיכונים.

"הרגשתי טוב והייתה לי תוכנית לחזרה. בסופו של דבר אני מרוצה מהתהליך ומהצוות הרפואי. המטרה הייתה שאשחק במשחק הזה והבא וגם עם הנבחרת", התייחס כהן לפציעה. על המהפכה בהרכב: "זה לא סוד שלא שיחקנו טוב מול חיפה. לא היינו אגרסיביים, לא שלטנו במשחק כמו שציפו מאיתנו".


"אנחנו צריכים אותו". פאטוס בצ'יראי שטרם כבש העונה (עדי אבישי)

המטרות: "אני מכיר את הליגה הישראלית. אם היינו מנצחים את הפועל היו אומרים שאנחנו רצים לאליפות אז אני לא אצא בהצהרות ואנחנו באים עם רגליים על הקרקע וצנועים בכל משחק. ניתן לעבודה שלנו לדבר".

לחץ וציפיות: "מהצד, לפני שנתיים נתניה שיחקה כדורגל מדהים. בשנה שעברה הייתה קצת דעיכה למרות שהקבוצה הגיעה לגמר. בנינו משהו חדש ולמשחק ראשון אנחנו מרוצים. אנחנו מעודדים מהתיקו אבל לא מרוצים. אני מצפה ל-10,000 אוהדים מול נס ציונה. שיחקנו בבלומפילד מול קבוצה גדולה. אני לא חושב שהרבה קבוצות ישתלטו ככה על המשחק בבלומפילד".

על האצטדיון: "זה אצטדיון מדהים ואני מקווה שהוא יהיה הפנים של הכדורגל הישראלי. כדורגל זה משחק של אהבה וכיף".


אוהדי מכבי נתניה באצטדיון בלומפילד (עדי אבישי)

בקבוצה לא אהבו את הכרטיס האדום שנשלף לחלוץ גיא מלמד, לו היה זה הכרטיס האדום הראשון שלו בקריירה: "הצהוב הראשון על התחזות, זה צהוב שלא ממש היה" ביקרו בקבוצה. "הצהוב השני בכלל התחיל מכדור שלנו ופירסמן עמד לגיא בדרך. הוא ניסה להזיז את הכדור ופירסמן הפריע לו. זו הרחקה של לגנוב את ההצגה".

הבלם טים הויבך, שסובל ממתיחה בשריר מיתרי הברך, הבהיר לפני ההתמודדות שמבחינתו הוא מרגיש שהוא יכול לשחק, אך לאחר התייעצות עם הצוות הרפואי, הובהר לו כי על פי המדדים, הוא לא כשיר במלוא האחוזים ואם היה משחק הוא יכול היה להחמיר את מצבו ואף לגרום לקרע.


"זו הרחקה של לגנוב את ההצגה". בנתניה ביקרו את שמואלביץ' עקב הרחקתו של מלמד (עדי אבישי)

בקבוצה מקווים שהגרמני יעמוד לרשות צוות המאמנים במשחק ביום שבת מול נס ציונה. בקבוצה שיבחו את הבלם דולב אזולאי, שהוכיח אמש את הפוטנציאל שגרם לצירופו בעונה שעברה: "הוא עשה משחק כמעט ללא טעויות וזכה כמעט בכל מאבק ברחבה" החמיאו במועדון.

בנושא אחר, במסגרת סיבוב משחקי הראווה של הקבוצה בפרברים ולאחר המשחק לפני שבועיים בפרדסייה, שחקני נתניה יגיעו בשבוע הבא למעגן מיכאל במשחק לזכרה של אוהדת הקבוצה ענבל שרפשטיין.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי