בית"ר תנכה שליש מהתשלום על ורדסקה, אם לא יהיה שחקן מוביל

דיוגו ורדסקה
דיוגו ורדסקה | דני מרון

מפרטי ההסכם עם סראגוסה, שהגיעו לספורט1, עולה כי המועדון "ביטח" את עצמו: "התנהלות נכונה ואחראית". רוני לוי החמיא לשחקנים. ההתלבטות של הצוות המקצועי: מה עושים עם אנטואן קונטה?

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים תימנע מתשלום של 100 אלף יורו, שליש מסכום רכישתו של הבלם דיוגו ורדסקה מריאל סראגוסה, אם הבלם לא יצבור מספר מינימלי של משחקים המוערך בכ-70 אחוז – כך עולה מתוך ההסכם שנחתם בין המועדונים. במועדון רצו להבטיח כי הפורטוגלי יהיה שחקן מוביל בקבוצה.

בפרטי ההסכם, שהגיעו לספורט1, נכתב כי בית"ר תשלם 300 אלף יורו תמורת השחקן, מתוכם 200 אלף ישולמו תמורת העסקה והיתרה בכפוף למספר ההופעות. גורם במועדון סיפר כי "מדובר בהתנהלות נכונה ואחראית. רצינו להביא שחקן חופשי, החתמנו שחקן תחת חוזה אבל הבטחנו פיצוי מסוים אם דברים לא צפויים. דיוגו בהחלט כשרון ונראה טוב באימונים, נשמח לשלם גם את יתרת הסכום".

שיחת היום בקרב השחקנים נוגעת למרכז ההגנה של הקבוצה. טל בן חיים חזר מפציעה, אור זהבי מהרחקה ו-ורדסקה יתחרה כמובן על חולצת ההרכב. אלא שבצוות המקצועי מרוצים מאוד מאנטואן קונטה שנראה נהדר מאז משחקי ההכנה. "יש לנו ארבעה בלמים. קריאף שהיה מצוין מול באר שבע יחזור לעמדה הטבעית שלו", אמרו בקבוצה. ההערכה היא שבטווח הארוך קונטה יתופקד בעיקר כמגן, אבל היכולת שלו כרגע גורמת כאב ראש לא קטן לצוות המקצועי.


כאב ראש חיובי מכיוונו של אנטואן קונטה (דני מרון)

אתמול (שני) ערכה הקבוצה אימון שחרור. רוני לוי שוחח עם שחקנים על הדשא ועוד לפני האימון אמר כי הוא מרוצה מרמת המחויבות שלהם על המגרש. בהמשך תיערך אסיפה נוספת שתתמקד במשחק האחרון.

היום ייעשה ניסיון נוסף לקדם את העברתו של טיירה לקפריסין. כזכור, אתמול דיווחנו שהשחקן מועמד לשתי קבוצות בניהן אנורתוסיס, קבוצתו של רוני לוי לשעבר. מחר תעמוד הקבוצה לדין בהתאחדות לכדורגל בעקבות פריצת אוהד לשדה המשחק וגם על הדלקת רימון עשן ביציע במהלך עליית השחקנים לכר הדשא.

אתמול הודיעה המשטרה כי היא חוקרת תלונות שהתקבלו בעקבות נזק שנגרם ל-14 כלי רכב שחנו בחניון מרוחק מחוץ לחניוני האצטדיון. אנשי מז"פ כבר ביקרו במקום על מנת להגיש את החומר לחוקרים.


בבית"ר יעשו ניסיון נוסף לקדם את העברתו של טיירה לקפריסין (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי