שחקנים מהליגה השנייה בספרד הוצעו לב"ש, גם סייף על הפרק

קני סייף
קני סייף | AFP

במקביל להכנות למשחק פלייאוף הליגה האירופית נגד פיינורד ביום חמישי (20:15, ישיר בספורט1) בו ינסו האדומים למחוק 3:0, בקבוצה מחפשים לחזק את החלק ההתקפי. שכרו של קשר אנדרלכט עלול להוות מכשול

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

בהפועל באר שבע יעבירו היום (שלישי) הילוך בהכנות לקראת משחק הגומלין מול פיינורד בפלייאוף של הליגה האירופית (חמישי, 20:15 בספורט1). כידוע, באר שבע הובסה במשחק הראשון בהולנד 3:0 ועל פניו נראה כי הגומלין באצטדיון טרנר יהיה לפרוטוקול בלבד. למרות זאת, ישנם בקבוצה כאלה שמאמינים כי אם יצליחו לכבוש ביום חמישי שער יתרון מוקדם, בדחיפה של הקהל המקומי אפשר יהיה לעשות סנסציה.

המאמן ברק בכר מתלבט האם לפתוח במשחק מול פיינורד בהרכב החזק ביותר העומד לרשותו, או לווסת את העומס בקרב השחקנים לקראת משחק הליגה מול הפועל חדרה ביום ראשון הקרוב.

במקביל, באר שבע מגבירים את המאמצים לצרף זר שישי, ככל הנראה בקישור, זאת בשל העובדה כי במשחקיה של הקבוצה עד כה ניכר כי חסר משהו חלק הקדמי וישנו קושי לייצר מצבי הבקעה. באר שבע בוחנת מספר מועמדים שהוצעו לקבוצה, חלקם מהליגה השנייה בספרד, זאת לצד האופציה לצרף בהשאלה עד לסיום העונה את קני סייף שלא נמצא בתוכניות של אנדרלכט הבלגית, כאשר עלות שכרו הגבוהה מונעת בשלב זה את המהלך.

בתוך כך, גוברים הקולות במועדון הקוראים להיפרד מהחלוץ הספרדי המאכזב, חוסה אנחל קאריו, שעד היום לא הצליח למצוא את הרשת. קאריו המחזיק בחוזה לשנתיים עם אופציה לשנה שלישית, פתח בהרכב מול בית"ר אך שוב לא סיפק תוצרת והוחלף במהלך המחצית השנייה בבן שהר, שהפגין יכולת טובה ועשוי לקבל קרדיט בהרכב מבכר במשחקים הקרובים. לצד המצדדים בשחרורו המוקדם של קאריו עוד לפני תום מועד העברות, ישנם כאלה במועדון הסבורים כי לספרדי צריך לתת את הזמן להתאקלם והוא בסוף יוכיח את עצמו. סוגיית הפיצוי אותו יצטרכו לשלם בקבוצה לספרדי עלולה להכריע באשר לסיכויו להמשך במועדון.


קאריו. עדיין ללא שער (אודי ציטיאט)

בבאר שבע גם יצרכו לקבל בקרוב החלטות באשר לעתידו של הבלם שיר צדק, שלא נמצא בתוכניות המקצועית לעונה הקרובה. צדק מנהל מזה זמן רב מגעים עם הפועל תל אביב, אך הפערים הגדולים בין הסכומים שמציעים לו בתל אביב לשכר אותו הוא מרוויח בבאר שבע, מונעים את ביצוע העסקה. ייתכן שצדק יסכים להוריד מדרישותיו באשר לגובה הפיצוי מבאר שבע ובכך יסלול את דרכו אל עבר האדומים מתל אביב. מנגד, בבאר שבע עשויים להפעיל את סעיף השחרור של הבלם אוראל דגני המוערך בכ-400 אלף דולרים, זאת במטרה להעביר לשורותיהם את השחקן.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי