פרסום ראשון: הפועל באר שבע במשא ומתן לרכישת לוסיו

לוסיו
לוסיו | ערן לוף

לאור המצוקה בחוד, הקבוצה מבירת הנגב פנתה לחדרה במטרה לצרף את החלוץ, שעשוי לשוב לקדנציה שנייה. אם העסקה תיחתם, קאריו יעזוב

(גודל טקסט)

האם לוסיו והפועל באר שבע עומדים לעשות "תיקון"? אחרי שלא זכה לצ'אנס אמיתי להותיר חותם בקדנציה הראשונה בבירת הנגב, לספורט1 נודע היום (שלישי) שהחלוץ הברזילאי עשוי לשוב לקבוצה של ברק בכר שכבר פתחה במשא ומתן עם הפועל חדרה במטרה לצרפו במהירות האפשרית.


באר שבע כאמור כבר פנתה לחדרה, שהבהירה כי סעיף השחרור של החלוץ עומד על 400 אלף יורו ובין הצדדים מתנהלים מגעים במטרה להשלים את העסקה, כשלא מן הנמנע שהבאר שבע תישלח שחקן וסכום כספי בתמורה לברזילאי. אם המהלך אכן ייצא לפועל, מי שיסיים את דרכו בבירת הנגב באופן מיידי הוא החלוץ הספרדי חוסה אנחל קאריו, זאת כדי לפנות בסגל מקום לקשר זר בחלק ההתקפי. לקבוצה הוצעו מספר מועמדים.


בקיץ 2016 הצטרף לוסיו להפועל באר שבע ובינואר 2017 הוא הושאל למועדון ספורט אשדוד, כשמאזנו בבירת הנגב עמד על שלושה שערי ליגה ב-522 דקות. בסיום אותה עונה הצטרף הברזילאי לאלאזיגספור הטורקית, ממנה המשיך לארוקה הפורטוגלית ובקיץ 2018 הוא שב לקדנציה שנייה בישראל וסייע להפועל חדרה להשתלב בפלייאוף העליון עם 13 שערי ליגה ב-33 הופעות. את העונה הנוכחית פתח הברזילאי עם שער נגיחה נפלא שסידר לקבוצתו נקודה יקרה נגד אשדוד במחזור הראשון.


מהפועל חדרה נמסר בתגובה: "הפועל באר שבע לא פנתה בנוגע ללוסיו, לו כידוע סעיף שחרור על סך 400 אלף יורו. מעבר לכך, מדובר בשחקן החשוב ביותר בסגל שלנו".


לוסיו במדי הפועל באר שבע (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי