אביטן מתכנן מהפכה בהרכב הפועל ת"א במשחק באשדוד

ניסו אביטן
ניסו אביטן | עדי אבישי

מאמן האדומים יפסיק עם שיטת שלושת הבלמים שלא צלחה, אלטמן ואינברום בתמונת ההרכב. חלוץ ובלם זר עשויים להגיע להתרשמות בפגרה. בקבוצה מאמינים שדגני וג'ראפי יכללו בסגל הנבחרת של הרצוג

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

לאחר התיקו המאופס נגד מכבי נתניה במחזור הראשון באצטדיון בלומפילד המחודש, בהפועל תל אביב מתחילים להתכונן למשחק החוץ ביום שבת נגד מ.ס אשדוד (שבת, 17:45, ספורט4) באצטדיון הי"א. בקבוצה החליטו שלא לחזור למערך שלושת הבלמים בעיקר בשל חוסר הניסיון של המגנים עידן כהן ודני גרופר שלא תרמו מספיק להתקפה.

לרשותו של המאמן ניסו אביטן לא יעמוד הקשר ההתקפי פרנסיס קיירמה שעדיין פצוע ברגלו וצפוי להיות כשיר למשחק נגד סקציה נס ציונה העולה החדשה לאחר פגרת הנבחרות. קיירמה יכול לשחק במספר עמדות בקישור ההתקפי ונראה שבמועדון מייעדים לו את העמדה מתחת לחלוץ.

מי שצפוי לשחק נגד אשדוד הוא הקשר אור אינברום שעלה כמחליף במשחק נגד מכבי נתניה והכניס לקו הקדמי רעננות, יצירתיות והתלהבות. כמוכן, עומרי אלטמן עשוי להחליף ב-11 את מוטי ברשצקי. הקשר האחורי עמנואל בואטנג שנעדר מהמשחק האחרון מתאושש מפציעה ומתחרה עם קלאודימיר פריירה ושי אליאס על המקום בקישור לצידו של ניר לקס. 


שחקני הפועל ת"א מאוכזבים.  מהפכה בהרכב לקראת אשדוד (עדי אבישי)

בקבוצה עדיין ממתינים לתשובה מאחמד עאבד ונציגיו כשלשחקן הוצע לחתום על חוזה בשכר מופחת בדומה לעומר דמארי כדי לשוב לסגל הקבוצה. בינתיים, ההנהלה והמאמן ניסו אביטן ממשיכים לחפש חלוץ ובלם זרים שאחד במטרה שיגיעו להתרשמות קצרה במהלך הפגרה. בקבוצה מאמינים כי אוראל דגני ויואב ג'ראפי ייכללו בסגל הנבחרת של המאמן הלאומי אנדי הרצוג לקראת המשחקים נגד צפון מקדוניה וסלובניה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי