קונטה עשוי לפתוח כבלם. קינדה על זימונו: "זכות גדולה"

אנטואן קונטה
אנטואן קונטה | דני מרון

הצרפתי של בית"ר ירושלים ימשיך במרכז ההגנה נגד רעננה (ראשון, 19:45, ישיר בספורט4), על אף כשירותם של שלושת הבלמים האחרים: "יכולתו לא מוטלת בספק". הקשר דיבר על כניסתו לסגל של הרצוג: "שמח ונרגש"

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים ממשיכה בהכנות לקראת המשחק ביום ראשון, במושבה, מול הפועל רעננה (19:45, שידור ישיר בספורט4). הקבוצה ערכה אתמול אימון כפול. רוני לוי לא שוחח עם השחקנים ויעשה זאת כנראה רק באימון הערב. האימונים אתמול התבססו על כושר גופני ומשחקונים פנימיים, אך המאמן לא תרגל הרכב ברור.

כפי שכבר פרסמנו, לוי שוקל לעלות עם אנטואן קונטה כבלם לאור יכולתו במשחק האחרון. המאמן היה מרוצה גם מאופיר קריאף, שהפגין יכולת מצוינת, אבל יעדיף ככל הנראה בלם טבעי בהרכב שלו. טל בן חיים ודיוגו ורדאסקה יתמודדו על מקומם ב-11.

גם אור זהבי חוזר מהרחקה ולכן המאמן יצטרך לגרוע את אחד הבלמים מהסגל. "היכולת של קונטה גם כבלם לא מוטלת בספק, זה שחקן שאתה לא יכול לא לתת לו חולצת הרכב", אמרו בבית"ר. כזכור, מקס גרצ'קין חזר לאימונים אתמול ובכך הוריד את מפלס הלחץ של הצוות המקצועי שאין לו עוד מגן שמאלי טבעי בסגל.


"מאמין שאוכל לתרום את חלקי". גדי קינדה זכה לזימון בכורה בנבחרת (דני מרון)

בתוך קשר הקבוצה גדי קינדה התבשר היום על זימון בכורה לנבחרת ישראל לקראת צמד המשחקים נגד צפון מקדוניה וסלובניה. קינדה אמר: "אני שמח ונרגש להיות הנציג של בית"ר ירושלים בסגל נבחרת ישראל, זאת זכות גדולה עבורי ואני מאמין שאוכל לתרום את חלקי. הראש כעת לקראת המשחק מול הפועל רעננה ביום ראשון במושבה, ולאחריו נתפנה למשימה של הנבחרת".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי