אלמוג כהן כשיר ויפתח, רועי קהת צפוי לחזור להרכב

אלמוג כהן, ניר לקס
אלמוג כהן, ניר לקס | עדי אבישי

בנתניה רוצים ניצחון ראשון העונה בליגה: "חייבים לצאת לפגרה שקטים", הקפטן ערך אימון מלא כאשר גם קשר הרכש מחיפה צפוי לקבל את המקום. גם אביב אברהם צפוי לפתוח ב-11 של דראפיץ' וברדה שזימנו 20 שחקנים

קבוצות: מכבי נתניה
(גודל טקסט)

מכבי נתניה השלימו הבוקר (שישי) את ההכנות לקראת המשחק מחר מול העולה החדשה סקציה נס ציונה, כשבקבוצה מעיר היהלומים רוצים מאוד לצבור ניצחון ליגה ראשון ולצאת לפגרת הנבחרות עם חיוך.  "המשחק הזה מאוד חשוב עבורנו. אנחנו חייבים לצאת לפגרה שקטים ולנצח מחר" הבהירו שחקנים בקבוצה לקראת ההתמודדות.

הקפטן אלמוג כהן, השלים גם היום אימון מלא וצפוי לפתוח בהרכב של סלובודאן דראפיץ' ושי ברדה, כאשר הבלם טים הויבך שחזר לאימונים, נמצא בקו הכשירות, אך דולב אזולאי, שהיה מצוין מול הפועל ת"א, צפוי להמשיך לקבל את הקרדיט בהרכב. גם מוחמד זבידאת שהיה טוב מול הפועל תל אביב ימשיך לפתוח בצד ימין של ההגנה.

בחוליית הקישור, צפוי לפתוח אביב אברהם , כאשר מי שיירד לספסל יהיה רוי קורין הצעיר, ממנו נרשמה שביעות רצון מהמשחק בבלומפילד. שינוי נוסף יהיה חזרתו של רועי קהת ל-11, כשבנתניה מקווים, שהקשר שעדיין לא נכנס לעניינים עד כה ולא שותף מול הפועל ת"א, יחל להצדיק את הבאתו. 


רועי קהת עם נטע לביא. קשר מכבי נתניה צפוי לשוב להרכב (דני מרון)

צוות המאמנים זימן 20 שחקנים למשחק ורק היום בשעות אחר הצהריים יוחלט מי מבין השחקנים ייגרע מהסגל כאשר מעניין יהיה לראות אם ויקי כחלון וניקו אולסק, שלא היו ב-18 להפועל תל אביב, ישובו לסגל.

הרכב משוער: דני עמוס, מוחמד זבידאת, רומן גולובארט, דולב אזולאי, בן תורג'מן, אלמוג כהן, אביב אברהם, רועי קהת, גבי קניקובסקי,  יחמיר היקה, פאטוס בצ'יראי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי