עטר יפתח. האוהדים פרסמו 'רשימת חוקים' לפני המשחק

שחקני מכבי תל אביב חוגגים
שחקני מכבי תל אביב חוגגים | עדי אבישי

כל הכרטיסים של מכבי ת"א נמכרו למשחק הפתיחה בלומפילד המחודש נגד בני יהודה: "חיכינו לרגע הזה שלוש שנים". טננבאום ימשיך בין הקורות במקום יאניוטיס הפצוע. ארגון אוהדי מכבי ת"א: "חוזרים לערכים של שער 11"

(גודל טקסט)
התרגשות שיא במכבי תל אביב, שתחזור הערב (ראשון ב-20:15) לאצטדיון בלומפילד המחודש לאחר שיפוץ בן שלוש שנים. מעל 25,000 אוהדים צפויים להגיע לדרבי הקטן של העיר נגד בני יהודה, כאשר האלופה מכרה יותר מ-19,00 מנויים ואת כל הכרטיסים שהוצעו למכירה.



"חיכינו לרגע הזה כשלוש שנים וכולם במועדון מתרגשים לקראת החזרה לבלומפילד", סיפר שחקן בקבוצה לקראת ההתמודדות. "אנחנו מודעים לכך שתהיה אווירה מטורפת, כמות גדולה מאוד של אוהדים תגיע ואנחנו נעשה הכל על מנת לנצח את בני יהודה ולשמח את הקהל שלנו", סיכם.


אתמול קיימה מכבי תל אביב את האימון המסכם ומי שימשיך להיעדר הוא השוער הפצוע אנדראס יאניוטיס, מה שאומר שדניאל טננבאום יפתח בין הקורות. המאמן ולדימיר איביץ' צפוי לשמור על הרכב זהה לזה שניצח את נס ציונה במחזור הפתיחה, כאשר עדיין קיימת התלבטות לגבי שחר פיבן שעשוי לקבל את הקרדיט. דן גלזר ודור פרץ ימשיכו לשתף פעולה בקישור, כשדור מיכה, יונתן כהן, אלירן עטר וניק בלקמן אמורים להוביל את החלק הקדמי.



התרגשות גדולה במכבי ת"א (אודי ציטיאט)


שחקנים נוספים שייעדרו הם ארון שוינפלד שסובל מפציעה בכף רגלו, אורוש ניקוליץ' שהצטרף לאימונים מלים עם הקבוצה וצפוי להיות חלק מהסגל רק אחרי פגרת הנבחרת ואייל גולסה.


הרכב משוער: דניאל טננבאום, אנדראה ג'ראלדש, איתן טיבי, ז'איר אמאדור, אנריק סבוריט, דן גלזר, דור פרץ, דור מיכה, יונתן כהן, ניק בלקמן (איתי שכטר), אלירן עטר.


בתוך כך, ארגון אוהדי הקבוצה "מכבי פנאטיקס" פרסם הודעה בעמוד הפייסבוק, בה שם דגש על "רשימת חוקי היציע" והבהיר: בלי פלאפונים, אין אדום ביציע, לא יושבים, חולצה צהובה או כחולה ועוד. הפוסט המלא לפניכם.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי