דגו שוחח עם השחקנים לפני כפ"ס, אופק נדיר מועמד לפתוח

מסאי דגו
מסאי דגו | אודי ציטיאט

אחרי שבוע לא פשוט, מאמן מאמן קריית שמונה דיבר באסיפה: "עשינו דברים טובים מול בני יהודה, רוצה שתביאו אותם גם מול כפר סבא" (שני ב-20:00). בעקבות הרחקתם של בן שמעון ומגבו, המגן הצעיר עשוי לקבל את הקרדיט

(גודל טקסט)
לאחר שבוע לא פשוט בעקבות ההפסד הדרמטי לבני יהודה במחזור הפתיחה, קריית שמונה תארח מחר (שני ב-20:00) את הפועל כפר סבא במסגרת המחזור השני בליגת העל ובמועדון הצפוני מקווים לכמות קהל גדולה שתצדיק את העובדה שמנוי עונתי עולה כ-100 שקלים בלבד.



מבחינה מקצועית, החבורה של מסאי דגו תרצה להתאושש מהמשחק בבלומפילד המחודש, אותו סיימה בתשעה שחקנים ונוצחה לאחר שספגה בדקה ה-98. המאמן ניסה לעודד שחקניו וערך עם חלק שיחות אישיות: "עשינו הרבה דברים טובים מול בני יהודה ואני רוצה שתביאו את זה גם להתמודדות נגד כפר סבא", אמר להם באסיפה הקבוצתית. 



לקראת המפגש אמר דגו: "ההכנות היו כמו למשחק מול בני יהודה, אליו הגענו מוכנים וכולם יודעים כיצד זה נגמר. ניצחנו את כפר סבא כבר במסגרת גביע הטוטו, אבל היום זו קבוצה שונה לחלוטין שניצחה את הפועל תל אביב והייתה טובה גם בהפסד להפועל חיפה. אני מקווה שנראה כמה שיותר אוהדים במשחק", סיכם.




שחקני ק"ש המומים לאחר ההפסד בבלומפילד במחזור הפתיחה (אודי ציטיאט)


דגו יגיע למשחק ללא המגנים השמאליים אמיר בן שמעון ואורי מגבו, שהורחקו במשחק האחרון והוא עשוי לתת הזדמנות לאופק נדיר הצעיר כאשר גם האופציה לפיה הבלם זיו מורגן יוסט לעמדת המגן השמאלי עדיין קיימת. יובל לוין צפוי לקבל את הקרדיט על חשבונו של איאד אבו עביד שחוזר מפציעה. סילאס דה סילבה, שחקן הרכש החדש, ינחת ביממה הקרובה בישראל ויצפה במשחק מהיציע.


הרכב משוער: דזיגאס ברטקוס, יובל לוין, עידן נחמיאס, מרקוס דיניז, זיו מורגן (אופק נדיר), סמואל בראון, עומר לקאו, ג'יימס אדני, ג'ון רואיז, איסמעיל ריאן, קיליאן שרידן.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי