ברטקוס: "אני לא יודע מה קורה לי". חיים: "אל תספידו אותנו"

דזיוגאס ברטקוס
דזיוגאס ברטקוס | מאור אלקסלסי

לאחר מופע אימים בסיומו ק"ש נוצחה 3:1 על ידי כפ"ס, השוער הודה: "אני לא בכושר טוב, מקווה שאחזור לעצמי". המאמן המנצח: "גאה בשחקנים". מסאי דגו: "הכל הולך לנו הפוך. שיחקנו רע והפסדנו בצדק"

(גודל טקסט)
"הגענו למגרש קשה נגד קבוצה מאומנת ומצוינת, כך שאני מרוצה מהניצחון וגאה בשחקנים שלי מאוד", סיכם אופיר חיים לאחר שהפועל כפר סבא ניצחה הערב (שני) 1:3 ענק בקריית שמונה וצברה נקודות ראשונות העונה בליגת העל. "לא היינו צריכים להפסיד במחזור הראשון להפועל חיפה", הוסיף המאמן ודרש: "אל תספידו אותנו".


חיים המשיך: "זה ניצחון חשוב מאוד. אנחנו קבוצה חדשה שצריכה להתארגן. מצפה לנו עבודה קשה והמטרה שלי היא להפוך את הבחורים לשמות מוכרים ולשחקנים בליגת העל – זו העבודה שלי. אמרתי להם שהורידו אותנו ליגה עוד לפני שהעונה החלה. אמרו לי שיש לי חבורה של שחקני לאומית לא מוכרים, אני אהפוך אותם לשמות מוכרים".



על הפועל תל אביב: "לא הלך יש שם יותר קשה, זה פשוט היה מאוד קצר. לא נתנו לי הזדמנות אמיתית להצליח, אבל זו כבר היסטוריה. אני מאמין בהפועל כפר סבא ואני בטוח שאנחנו נעשה עבודה טובה העונה. הפגרה באה לנו בזמן, כי אנחנו צריכים ללמוד להכיר אחד את השני. אנחנו נעבוד קשה ונבנה את עצמנו לקראת המשך העונה".



על הקפטן עומר פדידה שהבקיע צמד והוחלף: "הוא סימן לי שהוא פצוע. אני צריך איתי פייטרים והוא עשה לי מן תנועה כזו לא ברורה עם היד ובגלל זה הוצאתי אוותו. הייתה אי הבנה. עומר הוא הקפטן והסמל של הפועל כפר סבא ובנוסף לכך הוא גם שחקן כדורגל מצוין".




בטירוף על הקווים. אופיר חיים (מאור אלקסלסי)


מסאי דגו, שרשם הפסד שני ברציפות, ניתח: "ספגנו שערים קלים מאוד, במיוחד השלישי. אין מה לעשות, אנו בעיצומה של תקופה שהכל הולך לנו הפוך. החמצנו פנדל במצב של 2:1 ואנחנו נצטרך לעבוד קשה בפגרה על מנת להרים את עצמנו ולהגיע מוכנים למשחק הבא נגד מכבי תל אביב".



על ההבדלים ביכולת לעומת משחקי גביע הטוטו: "ליגת העל זה סיפור אחר. הלחץ הוא אחר מבחינת השחקנים וכמובן שגם האווירה מסביב. ניצחנו את כפר סבא בגביע הטוטו וידעתי שיהיה קשה. שידרתי לשחקנים את זה במהלך השבוע, אבל כפר סבא היו רעים ואגרסיביים יותר ושילמנו על זה. הגיע להם לנצח. אנחנו שיחקנו רע".


האם ההפסד לבני יהודה הוביל לכדור שלג: "אני חושב שאין קשר בין המשחקים. היום יש VAR, אז על כל דבר בודקים. אמרו לי שהיה לנו פנדל שלא בדקו, אבל אין מה לעשות. כמו שקיבלו החלטות נגדנו, לפעמים זה יהיה בעדנו. זה היה משחק לא טוב שלנו, במיוחד בחצי הראשון. אם הפנדל היה נכנס הכל היה נראה אחרת, אבל זה מה שיש. אני מאמין בקבוצה שלי. לא רצינו לצאת כך לפגרה, אבל זה המצב".



המשך הדרך: "אנחנו לא יכולים לספוג בכל משחק, נצטרך להוריד את הכמות. השאיפה היא שקבוצות יצטרכו להקיא דם בשביל להגיע לשער שלנו. אנחנו לא יכולים לקבל שלושה שערים בבית שלנו ולצפות לנצח". על הברזילאי החדש שצפה במשחק מהיציע: "סילאס שחקן ברמה גבוהה, אבל ייקח לו זמן להיכנס לעניינים כי הוא לא בכושר של מאה אחוז. נעבוד איתו במהלך הפגרה. חיזוק נוסף? בוא נראה, יש עשרה ימים עד לסגירת החלון. תמיד אמרתי שאם נרגיש שנצטרך עוד שדרוג, אז נעשה את זה".


דזיגאס ברטקוס, שהציג מופע אימים בין הקורות של קריית שמונה, לקח אחריות בסיום: "אני לא יודע מה קורה לי. אני עושה את הכי טוב שלי, אבל כרגע אני לא בכושר הכי טוב. אני מנסה לחזור לעצמי ואני מקווה שזה יקרה בקרוב. אני אעבוד קשה ואנסה לחזור חזק יותר אחרי הפגרה. אי זימון לנבחרת ליטא? המאמן התקשר אליי ובדק, אבל יש הרבה שוערים טובים בליטא וזה בסדר מבחינתי". 


השוער הוסיף: "שיחקנו רע מאוד והפתענו את עצמנו. ציפינו שלא יהיה קל, אבל לא הצלחנו למצוא את הדרך להשוות. לא עלינו בגישה טובה וזה מרגיש כמו פספוס. נצטרך להיות נחושים יותר בהמשך כי בליגה הזו אסור לחשוב שאתה פייבוריט בשום משחק".



 לא לפתיחה הזו הוא פילל. מסאי דגו (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי