אכזבה בקריית שמונה: "שיחקנו ברמה שלא מתאימה לליגת העל"

שחקני קריית שמונה
שחקני קריית שמונה | מאור אלקסלסי

הקבוצה של מסאי דגו יוצאת לפגרה לאחר שני הפסדים ומתכוונת להתחזק בהתאם, כאשר גורפינקל וקארצב בראש הרשימה. ביקורת גם על המאמן: "נותן יותר מדי קרדיט לחלק מהשחקנים"

(גודל טקסט)

אכזבה קשה בהפועל קריית שמונה לאחר ההפסד הביתי 3:1 להפועל כפר סבא. אם לאחר ההפסד במחזור הראשון לבני יהודה היו במועדון שבחרו להפנות את האשמה לעבר השופט אלי חכמון, אז אתמול כבר הואשמו הצוות המקצועי ושחקני הקבוצה.

עיקר הביקורת הופנתה למשחק ההגנה, במיוחד במחצית הראשונה כאשר פעם אחר פעם הביכו שחקני כפר סבא את שחקני קריית שמונה. גם השוער הליטאי, דזוגאס ברטקוש, שוב הציג יכולת חלשה. "שיחקנו משחק שלא מתאים לרמות של ליגת העל והפגרה באה לנו בזמן. כולם כולל כולם צריכים לקחת את עצמם בידיים כי זה נראה רע", אמרו בקריית שמונה לאחר המשחק.

המאמן מסאי דגו ניסה לבצע שינוי כבר במחצית הראשונה עם החילוף של איאד אבו עביד שיצא ובמקומו עלה מוחמד שכר וגם במהלך המחצית דגו עצמו ניסה להעיר את שחקניו ואמר להם: "יותר גרוע מזה לא נוכל לשחק". במועדון גם העבירו ביקורת על המאמן ואמרו: "הוא נותן יותר מדי קרדיט לחלק מהשחקנים".

בכל מקרה, במועדון מאמינים כי לאחר הפגרה הקבוצה תיראה טוב יותר, אך תצטרך לצאת למשחק חוץ בסמי עופר מול מכבי חיפה. כפי שפרסמנו, בקריית שמונה רוצים להתחזק במגן מכבי חיפה יהב גורפינקל ובקשר מכבי תל אביב עדן קארצב שעשוי לצאת בהשאלה לאחר שדור פרץ כבר לא יעזוב הקיץ את הצהובים. הזר החדש, סילאס דה סילבה שנחת אתמול בלילה, נכח במשחק וצפה בחבריו החדשים מהיציע.


מסאי דגו. ניסה לשנות, אך ללא הצלחה (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי