אוגו הוצע להפועל ת"א, גם ספירובסקי עשוי להצטרף

ג'ון אוגו עם נייג'ל האסלביינק
ג'ון אוגו עם נייג'ל האסלביינק | דני מרון

אקס הפועל ב"ש, שעדיין לא מצא קבוצה לעונה הבאה, עשוי לשוב לישראל בתור מחליפו של קלאודמיר, אך בחודרוב טענו שזה יקרה רק אם אנשי עסקים יעמדו בהבטחתם וישלמו על צירופו. גם פקהארט מועמד

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

שעה קלה לאחר שקשר הפועל תל אביב קלאודמיר פריירה הגיע לפגישה עם ראשי המועדון והתבשר כי הוא רשאי למצוא קבוצה חדשה, אחרת יוקפא, כפי שפרסמנו לראשונה בספורט1 עוד בחודש שעבר, מתברר כי אחד המועמדים שהוצעו לקבוצה הוא לא אחר מאשר אקס הפועל באר שבע, ג'ון אוגו.

אוגו, שאחרי חמש שנים בהפועל באר שבע עזב את המועדון בתום עונת 2018/19 לאחר שהצדדים לא הצליחו להגיע לסיכום על תנאיו הכספיים החדשים, עדיין לא מצא קבוצה לעונה הבאה. היותו שחקן חופשי כמובן מאפשרת לו לחתום בקבוצות גם במדינות בהן החלון סגור, אולם, כך ניתן להעריך, שהוא לא זוכה לביקוש במועדונים בסדר גודל אליהם כיוון ועל כן עדיין מחפש את היעד הבא בקריירה.

יש לציין שבהפועל תל אביב אישרו את הפרטים, אבל טענו שמדובר בעסקה יקרה בשל דרישותיו של אוגו ושהיא תוכל לצאת אל הפועל רק אם יתקבל מימון חיצוני – שבמועדון טוענים שיש מקורבים שהבטיחו לשלם עבור צירופו של הניגרי, אם וכאשר הדברים יבשילו לכדי חתימה.


אוגו. עשוי ללבוש אדום, אבל בתל אביב (דני מרון)

הקיץ אוגו השתייך לסגל נבחרת ניגריה באליפות אפריקה ואיתה סיים במקום השלישי בתחרות במצרים, אלא שגם בשורות ה"סופר איגלס" הוא שיחק 46 דקות בלבד במהלך הטורניר, במשחק ההפסד 2:0 למדגסקר שהיה במסגרת המחזור האחרון בשלב הבתים, אז ניגריה כבר הבטיחה את מקומה בשלב הבא.

בנוסף לאוגו, מועמד נוסף של הפועל ת"א – וגם זול יותר – הוא המקדוני בן ה-29 סטפן ספירובסקי, שמשחק בפרנצווארוש. מדובר בשחקן נבחרת מקדוניה הצפונית שלזכותו 22 הופעות. לאלופת הונגריה הוא הגיע לפני שנתיים עבור חצי מיליון יורו מווארדר המקדונית וקודם לכן גם שיחק בסרביה ובבולגריה. אגב, ספירובסקי גם הבקיע בשנה שעברה נגד מכבי ת"א במוקדמות הליגה האירופית ואת החודשים האחרונים, כולל את משחקי הנבחרת האחרונים, החמיץ עקב פציעה ממנה התאושש לאחרונה.

במקביל, במועדון מקווים גם לחזק את החלק ההתקפי ואם מייקל אולהה לא יזכה לשחרור בקרוב, לא מן הנמנע שאקס נוסף של הפועל ב"ש שישוב לישראל ויחתום בהפועל תל אביב הוא החלוץ תומאש פקהארט, השייך ללאס פלמאס הספרדית שלא מעוניינת בשירותיו. פקהארט בן ה-30 היה בב"ש בעונת 2017/18 וכבש 10 שערי ליגה, אולם עזב בתחילת העונה שעברה.


פקהארט. גם הוא עשוי לשוב לישראל, ולא לב"ש (אודי ציטיאט)

באשר לקלאודמיר פריירה, הוא כאמור הוצע למספר קבוצות עוד בסוף חודש אוגוסט ובנוסף להפועל חדרה אפשרות צירופו נשקלת גם בהפועל ראשון לציון מהליגה הלאומית, שם אישרו את הפרטים ואמרו: "הנושא בבדיקה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי